تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جشنواره نوروزی در لاهیجان برگزار می‌شود

جشنواره نوروزی در لاهیجان برگزار می‌شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

جشنواره نوروزی در لاهیجان برگزار می‌شود

شهردار لاهیجان گفت: نخستین جشنواره نوروزی استان گیلان در عید نوروز سال 1395 در لاهیجان برگزار می‌شود.
 
به گزارش هنر گیلان، سعید آگشته از برگزاری نخستین جشنواره نوروزی خبر داد و اظهار کرد:این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سطح شهر با محوریت و مشارکت حداکثری شهروندان و به منظور فراهم نمودن تسهیلات و انگیزه مضاعف برای جلب نظر و رفاه مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود:تخفیف ویژه فروشگاه‌ها و مراکز خرید سطح شهر،اجرای برنامه‌های جنگ شادی،نمایش‌های آیینی و طنز، موسیقی سنتی و محلی در حاشیه استخر و باغ نارنج،اجرای برنامه‌های ورزشی همچون ورزش‌های آبی در استخر و پارک حاجی آباد، آفرود،بسکتبال خیابانی، پارکور،دوچرخه سواری، موتور کراس،ورزش‌های هوایی چتر بازی و پاراگلایدر، برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی،غذاهای محلی، سرمایه گذاری و... از جمله این برنامه‌ها می‌باشد که نوروز 95 در سطح شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

آگشته گفت:معرفی اماکن اقامتی و پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز خرید و سوغات، معرفی جاذبه‌های گردشگری لاهیجان، اجرای برنامه رادیو شهر در حاشیه استخر با حضور هنرمندان،تهیه نرم افزار نقشه شهر و ارائه به مسافران از طریق بلوتوث،نصب تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری لاهیجان در ایام عید نوروز می‌باشد.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه لاهیجان به دلیل جاذبه های فراوان تاریخی،مذهبی،طبیعی و گردشگری،همه ساله میزبان صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است،گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با تشکیل ستاد استقبال از نوروز از هم اکنون اقدامات لازم را برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای مسافران را آغاز نموده‌اند.

وی ادامه داد:این جشنواره از 2 لغایت 12 فروردین 95 با برنامه ریزی شهرداری و با همکاری و مشارکت فرمانداری،نیروی انتظامی،میراث فرهنگی و گردشگری،اتاق اصناف، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سازمان سما  و هلال احمر در شهر لاهیجان برگزار می‌شود.

آگشته اضافه کرد:شهرداری لاهیجان به منظور زیبا سازی و آراستگی شهر با حضور معاونان و مدیران شهرداری تدابیر لازم را آغاز کرده و لکه گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر، فرش موزاییک پیاده روها، نصب چراغ‌های جدید روشنایی در بلوارها، رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان‌ها، بهسازی فضای سبز و گلکاری میادین و بلوارها، آذین بندی سطح شهر، نورافشانی،احداث سرویس بهداشتی جدید در اماکن گردشگری، فراخوان طراحی و ساخت المان‌های جدید در سطح شهر،نصب سطل‌های زباله جدید و... از جمله اقداماتی است که اجرای آن از هم اکنون در سطح شهر آغاز شده است.

آگشته گفت:تیم مدیریت شهری لاهیجان با استقبال از مسافران نوروزی تمام سعی خود را بکار خواهد بست تا بتواند میزبانی شایسته برای مهمانان عزیز باشد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید