تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ضرورت ایجاد جاذبه بین کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ مطالعه

ضرورت ایجاد جاذبه بین کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ مطالعه

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 ضرورت ایجاد جاذبه بین کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ مطالعه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر ضرورت ایجاد جاذبه بین کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تاکید کرد.

به گزارش هنر گیلان، فریدون واحدی روز شنبه در مراسم افتتاح فرهنگی و فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گیلان در رشت اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان و توسعه فرهنگی مهمترین رسالت فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات این کانون است.
وی حذف محصولات فرهنگی خواندنی از سبد خانوارها را نگران کننده دانست و افزود: اهالی قلم، رسالت خطیری دارند و تعطیلی محصولات فرهنگی به دلیل جاذبه های اقتصادی خوشحال کننده نیست.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: باید به سمتی برویم که در کنار مسائل اقتصادی، به حوزه فرهنگ و مطالعه نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم.
وی تصریح کرد: برای راه اندازی مراکز عرضه محصولات فرهنگی کودکان و نوجوانان، بدنبال سود و منافع اقتصادی نیستیم و می خواهیم هزینه تولید به این حوزه برگردد.
واحدی درباره افتتاح فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: اولین نمایشگاه و فروشگاه دائمی محصولات این مرکز پس از 50 سال در گیلان در رشت راه اندازی شده است.
مرکز فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گیلان، در حال حاضر 500 عنوان کتاب و از هر عنوان 30 جلد کتاب دارد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید