تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تا پایان خردادماه؛ مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «نقش و رسالت زن : زن و خانواده» تمدید شد

تا پایان خردادماه؛ مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «نقش و رسالت زن : زن و خانواده» تمدید شد

Shokohi
Alireza
23 فروردین 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «نقش و رسالت زن : زن و خانواده» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری که از نوروز آغاز شده است، تا پایان خردادماه تمدید شد.                
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، مسابقه کتابخوانی «نقش و رسالت زن و خانواده» که از نوروز 1400 آغاز شده، برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. این کتاب به همت نشر انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شده است.
 
در این کتاب با ارائه موضوعی و عنوانی بیانات رهبری در سه فصل، اهمیت و ریشه‌یابی مسائل زنان، زن در فرهنگ غرب، منزلت و جایگاه زن در اندیشه اسلامی، می‌توان با ریشه‌یابی مسائل زنان، تفاوت نگاه غرب و نگاه اسلام را در موضوع زن بازشناسی کرد.
 
این مسابقه کتابخوانی ویژه خواهران بالای 12 سال بوده و علاقه مندان می توانند تا پایان خرداد 1400 با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این مسابقه شرکت کنند. به نفرات برتر در این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید