تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » معاون گردشگری گیلان خبر داد راه‌اندازی تورهای رایگان گیلان‌گردی در گیلان

معاون گردشگری گیلان خبر داد راه‌اندازی تورهای رایگان گیلان‌گردی در گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

معاون گردشگری گیلان خبر داد راه‌اندازی تورهای رایگان گیلان‌گردی در گیلان

معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از راه‌اندازی تورهای رایگان گیلان‌گردی در این استان برای نوروز 95 خبر داد.
به گزارش هنر گیلان،از انزلی، حمیدرضا آذرپور صبح امروز در جمع هتل‌داران این شهرستان با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب برای خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران داخلی و خارجی اظهار کرد: در سال‌های اخیر ورود گردشگران خارجی به کشور و گیلان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نخستین ستاد هماهنگی خدمات سفر در روزهای گذشته برگزار شده است، افزود: پس از تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر در کشور از دی ماه هر سال دستورالعمل‌های آن توسط استانداران به عنوان رئیس ستاد سفر هر استان به فرمانداران ابلاغ می‌شود.

معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان روان‌سازی ترافیک، اسکان و کاهش دغدغه‌های مهمانان و گردشگران را از اقدام‌های این نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برطرف شدن مشکلات گردشگری در گیلان با هماهنگی و همدلی مسئولان صورت گرفته است، تصریح کرد: توزیع مسافر برای استفاده از تمام جاذبه‌های موجود گردشگری گیلان امری ضروری است.

آذرپور معرفی جاذبه‌های جدید، تنوع‌سازی و معرفی روستاهای با قابلیت عرضه خدمات گردشگری و دارای تنوع جاذبه در راستای توسعه جوامع محلی را از برنامه‌های ستاد سفر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: روستاهای دارای ظرفیت‌های گردشگری به عنوان مقصد سفر علاوه بر تولید جاذبه‌های متنوع، موجب ایجاد شرایط لازم برای کسب درآمد از گردشگر برای روستاییان می‌شود.

این مسئول از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، آئینی، بومی و سنتی در نوروز سال 95 خبر داد و گفت: با ایجاد بستر مناسب در راستای جذب گردشگر می‌توان در ایام پاییز و زمستان نیز شاهد حضور مسافران و گردشگران در گیلان بود.

وی راه‌اندازی تورهای رایگان گیلان‌گردی برای اقشار کم‌درآمد را از برنامه‌های دیگر در نوروز 95 ذکر کرد و یادآور شد: گیلان دارای 75 هتل، 21 هتل آپارتمان، 67 مجتمع گردشگری، 45 مهمانپذیر، 802 مسافرکاشانه، 209 واحد پذیرایی بین‌راهی و سفره‌خانه سنتی و 52 دفتر خدمات مسافرتی است.

آذرپور مشخص کردن مقاصد گردشگری متنوع برای معرفی جاذبه‌ها را مورد تأکید دفاتر خدمات مسافرتی قرار داد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای گیلان به صورت نصب بنر مشخص شده و تلفن‌های رسیدگی به شکایات و انتقادات، کشیک‌های ستاد اسکان نوروزی در گیلان و شهرستان‌ها قید می‌شود.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید