تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در گیلان برگزار می‌شود

افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در گیلان برگزار می‌شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

به گزارش پایگاه خبری هنر گیلان به نقل از ایسنا، سمیه روز افزای ظهر امروز در نشست خبری افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان درخصوص برگزاری این مراسم اظهار کرد: شهید کوچک زاده فردی بود که بسیاری او را با دغدغه‌های فرهنگی‌اش می‌شناختند.
وی با اشاره به مشارکت این شهید والامقام در مسیر اکران آثار جشنواره عمار در ادوار مختلف خاطرنشان کرد: شهید کوچک زاده معتقد بود که جشنواره عمار می‌تواند حرف انقلاب را به گوش مردم برساند.
دبیر افتخاری جشنواره فیلم عمار گیلان، با اشاره به گسترش نقش فضای مجازی در زندگی جوانان عنوان کرد: اکران فیلم‌های جشنواره عمار راهکاری اثرگذار برای آشنایی نسل جوان با مفاهیم انقلاب با بهره‌گیری از زبان هنر است.
همسر شهید کوچک زاده، با بیان اینکه افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم عمار با اکران مستند «زنان جبهه شمالی» همراه است، گفت: این مستند روایتی از زنان پشت جبهه در حوالی رودسر گیلان است که برای رزمندگان در جبهه شال و کلاه می‌بافتند و مربا می‌پختند؛ مستند مذکور به کارگردانی محمد مجیدپور و تهیه کنندگی امیر صالحی در مدرسه هنر اندیشه و ماه جشنواره عمار تولید و موفق به دریافت لوح افتخار دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شد که در ابتدای آیین افتتاحیه دوازدهم در سالن اکران می شود.
وی اضافه کرد: افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان روز جمعه، یکم بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.
این نشست با حضور حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، حجت‌الاسلام پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان، محمدجواد جعفری، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان و جمعی از اکران کنندگان این جشنواره برگزار شد.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید