تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ در همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها: در ارزیابی عملکرد، دستگیری باید جایگزین مچ گیری شود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ در همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها: در ارزیابی عملکرد، دستگیری باید جایگزین مچ گیری شود

Shokohi
Alireza
20 اردیبهشت 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها که از صبح روز یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد، در روز دوم این نشست میزبان تعدادی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.                                                 
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها برخی از معاونان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در این همایش ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های حوزه خود به پرسش ها و دغدغه های مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور در حوزه های مربوطه پاسخ گفتند.
اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ارزیابی عملکرد دستگیری باید جایگزین مچ گیری شود و مدیران کل استانی نیز در این زمینه اهتمام داشته باشند.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت مدیر دفتر عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت: نگاه ما در مدیریت عملکرد صرفا با هدف نظارت و نگاه مشاوره ای برای فعالیت‌های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر بخش های وزارتخانه است.
وی گفت: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها باید پیشرو نقش نهضت تبیین در استان‌ها باشند.
امیرنیا در پایان تاکید کرد: لازم است مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان نقش حمایتی، هدایتی و پشتیبانی از جامعه هدف خود را داشته باشند و دفتر ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر گونه کمک در این زمینه را به استان خواهد داشت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید