تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کاهش ٩٣,٥ درصدی انتشار محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در لنگرود

کاهش ٩٣,٥ درصدی انتشار محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در لنگرود

oliaee
oliaee
24 اسفند 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 کاهش ٩٣,٥ درصدی انتشار محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در لنگرود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از کاهش ٩٣,٥ درصدی انتشار محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در این شهرستان خبر داد.
 
 
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سهراب مقدسی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی و در راستای حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی سمعی و بصری، عملیات بازبینی از اقلام مکشوفه از قبیل سی دی های صوتی و تصویری، کیس رایانه، لب تاب، طی سال ٩٤ انجام و پس از مراحل قانونی به مراجع زیربط تحویل شد.

وی با اشاره به جمع آوری ٤٨٣ لوح فشرده، یک دستگاه کیس کامپیوتر و یک دستگاه لب تاب از مراکز عرضه محصولات فرهنگی و سمعی و بصری و مراکز دیگر شامل کافی نت ها، موبایل فروشی ها و... در لنگرود، اظهار کرد: با بازرسی و نظارت بر مراکز و فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سمعی و بصری و... در سطح شهرستان بر لزوم حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و جلوگیری از فعالیت و عرضه محصولات غیرمجاز اقدام می شود.

مقدسی، هدف از اجرای این طرح را حمایت از پدیدآورندگان محصولات فرهنگی، اعمال قانون و جمع آوری سی دی های تکثیری و جلوگیری از ترویج فیلم های مبتذل در جامعه عنوان کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، افزایش نظارت در بخش های فرهنگی و هنری را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر شخص حقیقی یا حقوقی که مبادرت به معرفی و یا تکثیر آثار سمعی و بصری غیرمجاز کند برحسب مورد علاوه بر محکومیت مجازات نقدی باید خسارت وارده را نیز جبران کند.

وی، سی دی های بازبینی شده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در سال جاری را شامل ٩٨ مورد فیلم مجاز، ٣٠٨ حلقه غیرمجاز (رایت شده) و ٧٧ حلقه مستهجن عنوان کرد.

این مسوول با اشاره به کاهش ٩٣,٥ درصدی انتشار محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در شهرستان لنگرود، یادآور شد: در سال ٩٣، تعداد ٧٤٦٩ حلقه سی دی غیرمجاز، مبتذل و مستهجن از سطح این شهرستان جمع آوری و بازبینی شده بود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید