تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده موسسه خانه مطبوعات گیلان در سال 95

برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده موسسه خانه مطبوعات گیلان در سال 95

oliaee
oliaee
24 اسفند 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده موسسه خانه مطبوعات گیلان در سال 95

داداشی از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه خانه مطبوعات گیلان خبر داد و گفت: این جلسه در فروردین‌ماه 95 برگزار می‌شود.
 
به گزارش هنر گیلان، سید حسین داداشی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده موسسه خانه مطبوعات گیلان خبر داد و اظهار کرد: از کلیه اعضای خانه مطبوعات استان دعوت می‌شود تا راس ساعت 9 و 10 صبح روز چهارشنبه، 11 فروردین‌ماه 95 در جلسه این مجمع حضور بیابند.

وی مکان برگزاری جلسه مجمع را واقع در محل دفتر موسسه خانه مطبوعات گیلان واقع در رشت،خیابان نامجو، روبروی بیمارستان پورسینا دانست و گفت: دستور جلسه مربوط به بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص برخی از مفاد اساسنامه جدید می‌باشد.

داداشی خاطرنشان کرد: اگر مجمع به دلیل به حدنصاب نرسیدن و... برگزار نشود، مجمع دوم راس ساعت 10 صبح پنجشنبه، 26 فروردین‌ماه 95 با همان دستور جلسه و در همان مکان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، کمک به تامین حقوق و گسترش آزادی‌های قانونی و مسئولانه مطبوعات استان با رویکرد صنفی، کمک به اقتصاد مطبوعات استان از طریق آموزش و ترویج شیوه‌های روزآمد مدیریت رسانه، تدوین بانک‌های اطلاعاتی روزنامه‌نگاران، برگزاری جشنواره‏ها، نمایشگاه‌ها و بزرگداشت مناسبت‌های مطبوعاتی در استان و آموزش شیوه‏های حرفه‌ای روزنامه‏نگاری و فنون و تخصص‏های مرتبط به اعضا، روزنامه‌نگاران غیر عضو و علاقه‏مندان به این حرفه از جمله مفاد اساسنامه خانه مطبوعات استان گیلان می‌باشد./ایسنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید