تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ٧٥ مورد از اقلام مکشوفه سمعی و بصری در شفت بازبینی شد

٧٥ مورد از اقلام مکشوفه سمعی و بصری در شفت بازبینی شد

Shokohi
Alireza
25 اسفند 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 ٧٥ مورد از اقلام مکشوفه سمعی و بصری در شفت بازبینی شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت خبر داد: ٧٥ حلقه لوح فشرده و دیگر اقلام مکشوفه سمعی و بصری طی ٦ ماه گذشته در این شهرستان بازبینی شد.
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید امیر مصباح در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی و در راستای جلوگیری از ترویج و توسعه فرهنگ بیگانه و حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و سمعی بصری ٧٥ نوع از اقلام مکشوفه نظیر الواح فشرده صوتی و تصویری کپی، مبتذل و مستهجن، رایانه، فلش مموری و... طی شش ماه گذشته در شفت ارزیابی و پس ازمراحل قانونی به مراجع ذیربط تحویل شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اقلام کشف شده شامل یک دستگاه کیس رایانه، فلش مموری حاوی ٣٣ فیلم مبتذل تصویری و تعداد ٥ فیلم مستهجن، ٤ حلقه لوح فشرده مبتذل، ٥حلقه مستهجن و ٢٨ لوح فشرده کپی است.

وی هدف از اجرای این طرح را نشر ارزش های اسلامی، حمایت و صیانت از پدیدآورندگان محصولات فرهنگی، جلوگیری از ترویج فیلم ها و موسیقی های غیراخلاقی در جامعه عنوان کرد.

مصباح همچنین اظهار داشت: امیدواریم به لطف الهی و با درایت فرماندهی انتظامی شهرستان بتوانیم با افزایش بازرسی ها و نظارت بر مراکز فرهنگی، هنری و سمعی بصری زمینه فعالیت و توزیع محصولات غیرمجاز را کاهش داده و شاهد فضای مناسبی در حوزه فرهنگی شهرستان باشیم.

گفتنی است درشش ماه نخست سال جاری نیز ٢٠٤ نوع از اقلام مکشوفه غیر مجاز کشف و ضبط شد که این تعداد در شش ماه دوم سال کاهش یافته است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید