تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » با حکم رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران: حجت الاسلام محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد ملی شد

با حکم رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران: حجت الاسلام محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد ملی شد

Shokohi
Alireza
29 خرداد 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری را به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب کرد.            
به گزارش  هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، در حکم صادر شده از سوی علیرضا مختـارپور خطاب به محمدرضا زائری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و شایستگی های علمی و اجرایی درخشان جناب عالی در حوزه علم و پژوهش، به موجب این حکم به عنوان «رئیس اندیشگاه فرهنگی» سازمان اسناد و کتابخانه ملّی منصوب می شوید. امید است در دوره مسئولیت جنابعالی اندیشگاه فرهنگی پویا و هدفمند با تولید فکر و اندیشه در سپهر معرفتی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا زائری متولد ۱۳۴۹ در کرمان است. وی فعالیت‌های پژوهشی، سردبیری و مدیریت رسانه‌های مختلف را در طول بیش از دو دهه گذشته در کارنامه حرفه ای خود به ثبت رسانده‌است. او علاوه بر تحصیلات عالی در حوزه علمیه،‌ دارای تحصیلات دانشگاهی تا مقطع دکتری در رشته ادیان و نیز آثار و تالیفاتی با موضوعات سیاست گذاری فرهنگی، آسیب‌شناسی فرهنگی انقلاب اسلامی،‌ معارف و اخلاق است. 
   اندیشگاه فرهنگی در سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران به عنوان محل تولید فکر و ارتباط نخبگانی در نظرگرفته شده‌است و از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است.
   حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا زائری از دی ماه سال ۱۴۰۰ سرپرستی این مجموعه را بر عهده داشته‌است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید