تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ در دولت سیزدهم کارهای فرهنگی مغفول مانده به سرانجام می رسد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ در دولت سیزدهم کارهای فرهنگی مغفول مانده به سرانجام می رسد

Shokohi
Alireza
30 خرداد 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
ثقتی تقویت گفتمان انقلاب را یکی از محوری‌ترین فعالیت‌ها برشمرد و گفت: مردم گفتمان انقلابی دولت سیزدهم را برگزیدند و باید این گفتمان که فعالیت انقلابی، کار جهادی، مردمی و خدمت‌رسانی از مولفه‌های اساسی آن است در جامعه تقویت شود.                                                 
به گزارش  هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «رضا ثقتی» پیش از ظهر امروز دوشنبه، 30 خرداد1401 در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش به وجود هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر اصیل و با ریشه در این شهر اشاره کرد و گفت: شهر تالش همواره میزبان اتفاقات خوب و رویدادهای فرهنگی بوده و ظرفیت‌های بالایی دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان وجود دولت سیزدهم را فصلی جدید برای برگزاری فعالیت‌های در خور شأن مردم تالش دانست و بیان کرد: باید در این دولت برخی از کارهای مغفول مانده را به سرانجام برسانیم و یقینا شاهد اتفاقات خوبی در تالش خواهیم بود.
 
وی با اشاره به همگرایی و تعامل موجود در شهرستان تالش با روی کار آمدن دولت سیزدهم تصریح کرد: فضای همدلی و همکاری با محوریت فرماندار ایجاد و آرامش خوبی بر شهر حاکم شده که خدمت رسانی به مردم را افزون‌تر می‌کند.
 
ثقتی با تقدیر از زحمات « بهرام خوشحال» طی ریاست بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و معرفی « نورالله صفرپور» به‌عنوان رییس جدید اذعان کرد: وی از مدیران مجرب و متعهد است که 11 تکلیف بر عهده او گذاشته شده و انتظار داریم با هماهنگی امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی بتوانیم به اهداف تعیین شده در این شهرستان دست یابیم.
 
وی تقویت گفتمان انقلاب را یکی از محوری‌ترین فعالیت‌ها برشمرد و اظهارکرد: مردم گفتمان انقلابی دولت سیزدهم را برگزیدند و باید این گفتمان که فعالیت انقلابی، کار جهادی، مردمی و خدمت‌رسانی از مولفه‌های اساسی آن است در جامعه تقویت و در وقف مردم قرار گیرد و همین تکالیف را از روسای ارشاد شهرستان‌ها انتظار داریم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بدون لکنت از گفتمان انقلاب حمایت می‌کنیم تاکید کرد: درخت انقلاب درخت توانمندی است که همه می‌توانند در سایه سار آن به درستی زندگی کنند و باید گفتمان این انقلاب که مبنای گفتمان دولت است در جامعه نهادینه شود.
 
وی در ادامه با تصریح اینکه جنس اهالی فرهنگ و هنر متفاوت از سایر اقشار است خواستار تشکیل اتاق فکری از نخبگان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری به‌منظور تقویت گفتمان انقلابی در این حوزه در تالش شد.
 
ثقتی زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در تالش را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تالش یکی از فقیرترین شهرستان‌های گیلان بدین لحاظ بوده و مجتمع فرهنگی هنری آن بسیار قدیمی و مربوط به اوایل انقلاب است خاطرنشان ساخت: باید با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی زیرساخت‌های فرهنگی هنری این شهر را تقویت کنیم.
 
گفتنی است، «نورالله صفرپور» ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ماسال و رضوانشهر و صومعه‌سرا را در کارنامه خود دارد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید