تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جلسه برنامه ریزی به مناسبت دهه امامت و ولایت

جلسه برنامه ریزی به مناسبت دهه امامت و ولایت

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
برنامه ریزی برنامه های دهه امامت و ولایت با حضور دبیر ستاد بزرگداشت غدیر «حجت الاسلام والمسلمین پور ابراهیم » در لنگرود برگزار شد.                                                 
به گزارش  هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ کمال عباس نژاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، از جلسه صمیمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین پور ابراهیم دبیر ستاد بزرگداشت واقعه غدیر و مدیران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد لنگرود در روز چهارشنبه 15 تیر ، در دفتر ریاست این اداره خبر داد.
طی این نشست توجیهی، پورابراهیم در خصوص برنامه ریزی های دهه امامت و ولایت بیان داشتند: کانون های فرهنگی هنری مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بازوان یکدیگر بوده و ارتباط و هماهنگی بین کانونها و ادارات قوی تر از قبل باشد و با همکاری و تعامل یکدیگر برنامه های فرهنگی هنری با قابلیت اجرایی برگزار کنند و مستند سازی را نیز مورد تاکید قرار داد. 
دبیر ستاد بزرگداشت واقعه غدیر به تشکیل کمیته های استانی و برگزاری سلسله نشست های روشنگری در خصوص واقعه غدیر و پاسخ به شبهات در 40 مسجد استان با هدف معرفت افزایی و شناساندن غدیر و همچنین اجرای این طرح در مساجد شهرستان ها و حومه را از برنامه های این ستاد برشمردند و از مدیران کانون های مساجد درخواست کردند که با جدیت در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.  
در ادامه عباس نژاد نیز برنامه های اداره رودسر را در راستای دهه امامت و ولایت در قالب برگزاری کارگاه خوشنویسی مشق امامت پیرامون غدیر و خطبه غدیر با هماهنگی انجمن خوشنویسان ،شعرخوانی در مراسم نماز جمعه ، پرده خوانی و بازخوانی واقعه غدیر ، برگزاری نمایشگاه کتاب ، مسابقه نقاشی ، اهدا کتاب به کودکان و اجرای جنگ شادی اعلام داشتند. 
گفتنی است که سید حبیب الله ایمانی پارسا، مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان «عج» از اجرای گروه سرود در فضای باز و پارک ها، برپایی ایستگاه صلواتی و ... اشاره کرده و مدیر کانون شهید فخری زاده نیز مسابقه پیامکی ، اجرای گروه سرود سلیمانی ها و جشن بزرگ غدیر را از جمله برنامه های خود اعلام داشتند.
شایان ذکر است که موفقیت در اجرای این برنامه ها نیازمند مساعدت همه جانبه مسئولین دلسوز شهرستان با کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده تا گامی موثر برای اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه امامت و ولایت برداشته شود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید