تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ واحد فناوری اطلاعات از ارکان اصلی هر سازمان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ واحد فناوری اطلاعات از ارکان اصلی هر سازمان است

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم تجلیل از همکاران واحد فناوری اطلاعات گفت :خرسندم که امسال ۲۲ تیر ماه برای اولین بار در تقویم رسمی کشور، سالروز تولد محمد بن موسی خوارزمی را به عنوان روز فناوری اطلاعات نام‌گذاری شد.                                                 
به گزارش  هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،رضا ثقتی صبح امروز چهارشنبه 22 تیر در نشست با همکاران واحد فناوری اطلاعات این اداره کل گفت: رویکرد ما تقویت کرامت سازمانی و تقدیر و تشویق همکاران به بهانه های مختلف می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه گفت : بسیار خرسندم که امسال ۲۲ تیر ماه برای اولین بار در تقویم رسمی کشور، سالروز تولد محمد بن موسی خوارزمی را به عنوان روز فناوری اطلاعات نام‌گذاری شده است و ما نیز به همین بهانه از همکاران پر تلاش این واحد تقدیر به عمل آوردیم.
ثقتی واحد فناوری اطلاعات را پرکارترین حوزه در اداره کل دانست وبیان کرد: با توجه به سختی کار همکاران فناوری اطلاعات و با تمام کمبود امکاناتی که در این حوزه با آن رو به رو هستیم ، همکاران این واحد عملکرد بسیار مثبت و تاثیرگذاری در سازمان دارند و با تلاش و همدلی به پیش برد اهداف سازمانی کمک میکنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حفظ کرامت سازمانی و ارتقای هرچه بیشتر آن را از رویکردهای اصلی این اداره کل دانست و افزود:بی شک تمام تلاش ما این است که نیازهای به حق و مطالبات همکاران را به نحو شایسته ادا کنیم .
 
در پایان این نشست از همکاران واحد فناوری اطلاعات تقدی به عمل آمد .
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید