تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی چهاردهمین جلسه شورای هنر در دوره جدید

برپایی چهاردهمین جلسه شورای هنر در دوره جدید

Shokohi
Alireza
10 بهمن 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
چهاردهمین جلسه شورای هنر کشور به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز دوشنبه دهم بهمن ماه در محل وزارتخانه برگزار شد.                                                 
به گزارش  هنر گیلان   به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهاردهمین جلسه شورای هنر کشور با پیش دستور «ارائه گزارشی از روند برپایی جشنواره های تئاتر و تجسمی فجر» و دستور جلسه «ادامه بررسی آئین نامه های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم» برگزار شد.

وزیر فرهنگ در این جلسه با اشاره به برپایی باشکوه جشنواره های هنری تئاتر و تجسمی فجر گفت: مسئولان جشنواره های هنری تئاتر و تجسمی فجر امسال با یک روحیه جهادی نسبت به برپایی باشکوه این جشنواره ها اقدام کردند و استقبال پرشور مخاطبان از این جشنواره نشان دهنده خنثی کردن تمامی توطئه های بدخواهان ملت برای کمرنگ کردن حضور مردم در جشنواره های فجر بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: به جرات می توان گفت جشنواره تئاتر فجر به واسطه برپایی رویداد منطقه ای و استانی از درخشان ترین دوره های جشنواره به شمار می‌رود همچنین جشنواره امسال تئاتر فجر حداقل نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار شد.

اسماعیلی همچنین در ادامه با اشاره به ترکیب متنوع و باکیفیت فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره چهل و یکم فجر، ابزار امیدواری کرد امسال شاهد مهمترین و بزرگترین رویداد هنری کشور باشیم.
.

 گفتنی است، جلسات شورای هنر کشور پس از سالها وقفه، در دوره جدید وزارت فرهنگ از سر گرفته شده است و صبح امروز چهاردهمین جلسه این شورا در دوره جدید و هفتاد و نهمین جلسه آن در ادوار مختلف در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید