تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » زمینه حضور روشندلان در جشنواره رضوی مهیا شده است

زمینه حضور روشندلان در جشنواره رضوی مهیا شده است

Shokohi
Alireza
25 خرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 زمینه حضور روشندلان در جشنواره رضوی مهیا شده است

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان بیان کرد: زمینه حضور روشندلان در جشنواره رضوی مهیا شده است.
 به گزارش هنر گیلان، امیر محمد پور گیلانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتابهای گویای منابع جشنواره رضوی با همکاری انجمن معلولان بینایی استان تهیه شده است ؛که این بسته فرهنگی برای استفاده روشندلان و حضور آنان در مسابقه بزرگ رضوی تدوین شده و بزودی در اختیار قرار خواهد گرفت.
وی رایزنی با سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کلانشهر رشت برای اختصاص استندهای تبلیغات شهری در مراکز پرجمعیت برای نصب بنرهای جشنواره، ارسال پوستر جشنواره به کلیه دستگاههای فرهنگی، سرای محله ها و نصب فراخوان مسابقه در تابلوی اعلانات کتابخانه‌های عمومی، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس را از دیگر فعالیت‌های این اداره کل برای معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان برشمرد.
دبیر استانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان همچنین بارگذاری پوستر و منابع جشنواره در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان و برخی پایگاههای خبری پرمخاطب استان برای دسترس پذیری بیشتر برای علاقمندان به شرکت در این مسابقه و نیز مشاوره تلفنی و حضوری اعضای ستاد برگزاری جشنواره و کتابداران به مراجعان را نیز از دیگر فعالیتها در این حوزه عنوان کرد.
محمدپور خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بی نظیر برای معرفی دستاوردهای کتابخانه های عمومی در همه حوزه ها پدید آورده است،که حلاوت آن در حضور چشمگیر مردم در کتابخانه های عمومی احساس می شود.
با توجه به استقبال بسیار علاقه مندان برای شرکت در جشنواره یادشده نشانی اینترنتیwww.gilanpl.ir فعال شده است و کلیه علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق این آدرس در جشنواره ثبت‌نام کنند.
ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید