تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اعلام شد

برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اعلام شد

Shokohi
Alireza
27 خرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اعلام شد

برگزاری کلاس های تابستانی، قرآن، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، شعر، خوانش نمایش، داستان نویسی، معرق، فیلم، عکاسی و بازیگری از برنامه تابستانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود است.
 به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سهراب مقدسی گفت: همزمان با سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بهره برداری از توانایی هنرمندان و با همکاری  کانون بسیج هنرمندان، کانون های مساجد، موسسه قرآنی  و آموزشگاه های آزاد هنری، برنامه های اوقات فراغت را اجرا می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی، قرآن، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، خوانش نمایش،  داستان نویسی، معرق، فیلم، عکاسی و بازیگری، تصریح کرد: در بخش قرآن، تجوید، روانخوانی، صوت و لحن، مفاهیم و حفظ، در بخش موسیقی، پیانو، ارگ، دف، سنتور، سه تار، ویولون، تبنک و گیتار آموزش داده می شود.

این مسئول تاکید کرد: در رشته خوشنویسی، خط ریز و درشت، رشته نقاشی، طراحی و آبرنگ و در بخش بازیگری، هنر تئاتر به اقشار مختلف در کلاس های اوقات فراغت آموزش داده می شود.

مقدسی، اعلام داشت: این اداره جهت پر کردن اوقات فراغت، علاوه بر برپایی کلاس های جنبی، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم نیز اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان در طول تابستان، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بیانگر فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در تابستان هر سال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه علاقه مندان جهت ثبت نام در طرح های اوقات فراغت، می توانند تا ١٠ تیر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود مراجعه نماید، اذعان داشت: کلاس های طرح اوقات فراغت شهرستان از ١٢ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

بنا بر این گزارش؛ یک موسسه قرآنی، ٣٤ کانون فرهنگی و هنری مساجد، ٩ آموزشگاه آزاد هنری شامل ٦ آموزشگاه  تجسمی، ٣ آموزشگاه موسیقِی و یک شرکت سینمائی در شهرستان لنگرود زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر فعالیت می کنند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید