تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ادای احترام مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به شهدای گمنام / دیدار با پیربسیجی گیلان و مادر شهیدان نهی‌قناد

ادای احترام مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به شهدای گمنام / دیدار با پیربسیجی گیلان و مادر شهیدان نهی‌قناد

Shokohi
Alireza
16 اردیبهشت 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،  با حضور در یادمان شهدای گمنام واقع در بوستان ملت رشت، به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.                                                 
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ علی تن و رضا ثقتی ظهر پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور در یادمان شهدای گمنام واقع در بوستان ملت رشت، با قرائت فاتحه، به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کردند.
مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین با پیر بسیجی حاج حسن جوشن از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس که بیش از ۷۸ ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته، دیدار و گفت وگو کردند.
علی تن در این دیدار، با ستایش رزمندگی‌ها و ایثارگری های حاج حسن جوشن، برای او از درگاه خداوند متعال، طول عمر با عزت در سایه ولایت آرزو کرد.
مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در منزل شهیدان مهدی و محمود نهی‌قناد، با مادر و خانواده این شهیدان هم دیدار کردند.
حاجیه خانم سیده فاطمه شاد سعادت مادر شهیدان نهی‌قناد در این دیدار، با ذکر خاطراتی از آن شهدای والامقام، بر استمرار تقویت رویکردهای مردمی در حوزه فرهنگ تأکید کرد.
علی تن مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران هم ایستادگی و مقاومت خانواده های شهدا را درس بزرگی از ولایتمداری دانست که چراغ راه امروز جامعه است.
شهید مهدی نهی قناد دوازدهم شهریور ۱۳۶۰ هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و شهید محمود نهی قناد بیست و ششم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش ، به فیض شهادت نائل آمد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید