تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ناصر وحدتی به مردم شهر شیون عیدی داد

ناصر وحدتی به مردم شهر شیون عیدی داد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 ناصر وحدتی به مردم شهر شیون عیدی داد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: ناصر وحدتی، خواننده پرآوازه موسیقی فولکور گیلان با اجرای کنسرت موسیقی در فومن به مردم شهر شیون عیدی داد.
 به گزارش هنر گیلان، روابط  عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف  نیک  انجام گفت: بمناسبت عید بزرگ مسلمانان . عید سعید فطر کنسرت  موسیقی  سنتی  با حضور هنرمندان توانمند استانی به سرپرستی ناصر وحدتی، عصر پنجشنبه ١٧ تیر ماه در سالن شهدای خدمتگزار برگزار  شد.

وی تصریح کرد:  این  کنسرت  با  استقبال  خوب  و  کم نظیر  مردم  رو به رو  شد و درمجموع ناصر وحدتی  خواننده پر آوازه  فولکور با اجرای  کنسرت  موسیقی  به   مردم  شهر شیون  عیدی  داد.

نیک  انجام خاطر نشان کرد : حضور مسوولین ارشد شهرستان  و استقبال خوب مردم  هنر دوست و فهیم  فومن  و مسافراین  زیبایی این مراسم را دو چندان  کرده  بود .

 گفتنی است : ناصر وحدتی متولد ۱۳۲۶ از خطه سیاهکل است، وی از کودکی عاشق موسیقی و هنر بوده و در این زمینـه کتابی با عنوان «زندگی و موسیقی» دارد.
وی که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۵ شروع کرد، در کنسرت های متعدد، شورانگیزترین آوازهای فولکلور موسیقی گیلان را خوانده و عشقش را به گیلان به نمایش گذاشته است.
دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید