تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» در لنگرود خوانش شد

نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» در لنگرود خوانش شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» در لنگرود خوانش شد

نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» بر اساس نمایشامه ای از اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی مهرانه به نهاد در لنگرود خوانش شد.
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود گفت: عصر روز سه شنبه در راستای برنامه های هفتگی کانون بسیج هنرمندان لنگرود، نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر خوانش شد.

صادق عابدینی افزود: خرده جنایات های زن و شوهری روایت ساده ای از کنکاش یک زوج برای رسیدن به حقیقت وجودی و شخصیت خویش است و در این نمایشنامه، ژیل به عنوان شوهر در اثر حادثه​‌ای دچار فراموشی می​شود و لیزا همسر ژیل سعی می​کند با یادآوری خاطراتی ژیل را به زندگی برگرداند. اما در این حین دچار مشکلاتی در زندگی می‌شوند و حقایقی بر ملا می‌شود که در نهایت موجب می​‌شود این زن و شوهر یا از هم دور شوند یا با یکدیگر بمانند.

وی با بیان اینکه از خصوصیات این اثر طنز سیاه و کنکاش های روانی شخصیت هاست، گفت: در این نمایش مهرانه به نهاد خوانشگر نقش الیزا و مزدک خیرخواه نيز خوانشگر نقش ژل می باشد.

عابدینی خاطر نشان کرد: در برنامه آینده، نمایش "مرگ در می زند" نوشته وودی آلن، شاطریان به کارگردانی زمان رضایی خوانش خواهد شد.

جلسات نمایشنامه‌خوانی کانون بسیج هنرمندان لنگرود در ساعت ١٧ روزهای سه شنبه هر هفته، در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید