تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نخستین دوره سه شنبه خوانی نمایشنامه در لنگرود برگزار می شود

نخستین دوره سه شنبه خوانی نمایشنامه در لنگرود برگزار می شود

oliaee
oliaee
25 فروردین 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 نخستین دوره سه شنبه خوانی نمایشنامه در لنگرود برگزار می شود

مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود از برگزاری نخستین دوره نمایشنامه‌خوانی با عنوان «سه شنبه خوانی نمایشنامه» توسط انجمن تئاتر بسیج هنرمندان این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود خبر داد: به‌ منظور ترویج فعالیت نمایشنامه‌خوانی و رادیو تئاتر و همچنین حمايت از گروه‌هایی که قصد دارند از این طریق، علاقه‌مندان به متون نمایشی را با سبک‌های مختلف نمایشنامه‌نویسی آشنا کنند، نخستین دوره نمایشنامه‌خوانی توسط انجمن تئاتر بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود.

سید محمد صادق عابدینی از حضور هنرمندان در ترکیب گروه بازخوانی در نخستین دوره‌ی سه شنبه خوانی نمایشنامه و رادیو تئاتر خبر داد و افزود: تمام تلاش ما بر این است که با همکاری کلیه هنرمندان تئاتر شهرستان، گام موثری در این حوزه برداشته شود.

وی اظهار داشت:  این جلسات به صورت رقابتی برگزار می‌شود و در پایان دوره از کارگردان‌ها و نقش‌خوان‌های برگزیده تقدیر خواهد شد. ضمن این‌که آثار برتر نخستین دوره‌ی « سه شنبه‌ خوانی» برای تولید صحنه‌ای به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهند شد.

گفتنی است برنامه نخستین سه شنبه‌ خوانی نمایشنامه، عصر سه شنبه ٣١ فروردین از ساعت ١٥ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود آغاز خواهد شد.

همچنین برای افزودن بار علمی برنامه‌های «سه شنبه‌خوانی» بعد از هر جلسه با حضور هنرمندان پیشکسوت، جلسات پژوهشی با موضوعات مختلف برگزار می‌شود تا حاضران در جلسه ضمن نقد و بررسی هر اثر با اساتید فن نیز به گفت و شنود بپردازند.

شایان ذکر است نخستین دوره‌ی سه شنبه خوانی نمایشنامه به همت کانون بسیج هنرمندان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه تئاتر شروم لنگرود تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید