تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا خبر داد برگزاری نشست‌های کتابخوانی در آستارا

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا خبر داد برگزاری نشست‌های کتابخوانی در آستارا

Shokohi
Alireza
28 مرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا خبر داد برگزاری نشست‌های کتابخوانی در آستارا

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا از برگزاری نشست‌های کتابخوان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، قاسم خسروی ظهر امروز در جریان برگزاری چهاردهمین نشست کتابخوان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: کتابخانه مکانی مناسب برای شکوفایی فرهنگی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا افق نشست کتابخوان را توسعه رفتار مدنی رشد یافته و رشد‌دهنده در کشور حتی روستاهای دور‌دست عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در قالب نشست‌های مذکور اعضای کتابخوان، کتاب‌های خوانده شده را معرفی کرده و به اشتراک می‌گذارند، ادامه داد: نشست‌های کتابخوان به صورت ماهانه در کتابخانه‌های شهید نشاطی و پیامبر اعظم(ص) آستارا در حال برگزاری است.

خسروی تصریح کرد: در نشست‌های مذکور اولویت با کتاب‌هایی است که برای عموم مردم قابل درک بوده و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را با فرهنگ مطالعه آشنا کند.

این مسؤول هدف از سلسله نشست‌های کتابخوان را احیای کتابخوانی و علاقه‌مند کردن جامعه به مطالعه عنوان کرد و یادآور شد: در نشست کتابخوان امروز بالغ بر 40 نفر از اعضای فعال کتابخوان حضور داشتند که در مجموع 15 عنوان کتاب در قالب موضوعات ادبی، هنری و تاریخی به اشتراک گذاشته شد.

این مسؤول با تصریح بر اینکه تا به امروز استقبال خوبی از طرف نوجوانان و جوانان از نشست‌های کتابخوان در آستارا صورت گرفته است، متذکر شد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری باید مطالعه کتاب در بین اقشار مختلف جامعه به عنوان یک نیاز نهادینه شود.

به گزارش هنر گیلان، شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غربی‌ترین نقطه از گیلان چهار باب کتابخانه با بیش از 2هزار نفر عضو فعال کتابخوان دارد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید