تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها: پیشنهادهای سازنده در حوزه نوآوری اجتماعی حمایت می‌شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها: پیشنهادهای سازنده در حوزه نوآوری اجتماعی حمایت می‌شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها گفت: یکی از اهداف ما این‌بود که شورای فرهنگ عمومی متحول شود و این تحول باید در ۳ حوزه اصلی دبیرخانه، اعضا و‌ هیئت رییسه و  حوزه پشتیبانی ایجاد می‌شد.                                                 

به گزارش  هنر گیلان   به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمجید امامی با بیان این مطلب، افزود: برای دبیرخانه شورا، گروه فرهنگ‌ عمومی متشکل از یک‌رییس و دو عضو که شامل‌کارشناس مد و لباس و کارشناس عفاف و حجاب است  و همچنین کارگروه رصد را تشکیل دادیم که درحال حاضر به صورت هفتگی گزارش رصد داریم.

دبیرشورای فرهنگ‌ عمومی کشور ادامه داد: برای تحول در حوزه اعضا و هییت رییسه نیز تعداد اعضای حقیقی سه برابر شده است و هرکدام با شیوه خاص خود انتخاب‌ می‌شوند.

امامی‌با تاکید بر اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه گفت: ما سه قرارگاه اجتماعی ایجاد کردیم که یکی از آنها قرارگاه نوآوری و نشاط اجتماعی است؛ نشاط اجتماعی با سرعت بالایی تبدیل به هویت اجتماعی می‌شود.

وی تصریح‌کرد: ما از ابتدای سال کارگاه‌های نوآوری اجتماعی را در استان‌ها برگزار کردیم و این‌باعث شده است فعالان فرهنگی متوجه شوند اگر نظر و پیشنهاد مناسبی داشته باشند از آنها حمایت می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی‌ ضمن نقد مطالبه‌گری نامطلوب در حوزه حجاب در گذشته ادامه داد: طرح ملی طوبی طرحی است که چندسال برای آن زمان صرف شده و در استان‌ها باید فعالان اجتماعی و حوزه حجاب برای شرکت در این دوره ترغیب و تشویق شوند.

امامی درباره زیررویدادهای طرح ملی طوبی تصریح کرد: این طرح با ۹ زیر رویداد که قابلیت اجرا در استان‌ها را هم دارند برگزار می‌شود. برای مثال یکی از آنها رویداد سفره ایرانی است که به سنت‌هایی غذایی ایرانی اسلامی می‌پردازد.

وی درباره طرح ویکی‌فرهنگ نیز گفت: این طرح قالبی مانند ویکی‌پدیا دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون به‌رغم فعالیت‌های گسترده‌ای که در حوزه فرهنگ شناختی و زیست‌بومشناختی صورت گرفته بود این فعالیت‌ها تبدیل به دانش عمومی نشده و یکی از وظایف مهم‌ما این است که از تحریف فرهنگ عمومی جلوگیری کنیم.

امامی گفت: ویکی‌فرهنگ یک‌ زیرساخت است‌ و قابلیت افزودن مدخل به آن‌ وجود دارد و ما باید از پژوهشگران بخواهیم به آن مدخل افزوده و‌ مقاله دانش‌نامه‌ای به آن اصافه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور درباره جشنواره مد و لباس امسال تصریح کرد: برای اولین بار این جشنواره در حد یک فراخوان دنبال نمی‌شود و مودبرد دارد.

وی تاکید کرد: جشنواره مد و لباس ۲۹ دی ماه در مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود که شرکت کنندگان تک‌نفره در بخش حجاب و گروه‌های شرکت‌کننده در بخش اصلی یعنی طاووس طلایی شرکت می‌کنند.

امامی با تاکید بر اهمیت حضور فعالان صنعت مد و حجاب در این جشنواره اعلام کرد: جشنواره امسال در بخش بین‌الملل فعال است و اختتامیه آن در ۱۳ رجب برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی درباره تنوع فرهنگی افزود: ۳۱ اردیبهشت روز تنوع فرهنگی است و هدف ما این است که تنوع فرهنگی را احیا کنیم در همین راستا سنت افطار را به عنوان آثار ناملموس جهانی ثبت خواهیم کرد.                                                

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

نظرات ( 1 )

User Avatar
  • Nicholas
  • در تاریخ : 10 دی 1402 15:10
1
This resolution is part of the government’s emphasis
on combating health care fraud and one other step for the Health Care Fraud Prevention and Enforcement Action Team (HEAT) initiative,
which was announced by Attorney General Eric Holder and Kathleen Sebelius,
Secretary of HHS, in May 2009. The partnership between the 2 departments has targeted
efforts to cut back and stop Medicare and Medicaid financial fraud via enhanced cooperation. The second step is to
provide you with an inventory of references that we strongly encourage you to contact.
Contact Apex EDI to watch a free demonstration of our billing software as we speak.

However the one main area that's complicated for all is the debate on medical billing software vs observe management software program.
The Practise Management Software is the application so designed to help the medical workplaces in the running effectively and effectively.
So, this article will concentrate on the significant disparities in the working of the Medical
billing system and the processes involved in Practice Management Applications.
The first of three enhancements, completed in December 2006,
resulted in implementation of a plan to enhance recruitment and retention of coders and health information managers inside VHA via reclassification of employee positions in Office of Personnel Management occupation sequence 675, medical file
technicians, and series 669, medical report directors, from common civil
service positions to unique hybrid well being-care civil service positions.


Have a look at my site: medical coding billing
  • 0

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید