تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » آزمون سراسری " تابستان ٩٥ " انجمن خوشنویسان رودسر برگزار شد

آزمون سراسری " تابستان ٩٥ " انجمن خوشنویسان رودسر برگزار شد

Shokohi
Alireza
30 مرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 آزمون سراسری " تابستان ٩٥ " انجمن خوشنویسان رودسر برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و با حضور ٣٨ خوشنویس ، آزمون سراسری ترم تابستان انجمن خوشنویسان شعبه رودسر ، ٢٨ و ٢٩ مرداد ٩٥ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد.
به گزارش هنر گیلان،  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ، همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری انجمن خوشنویسان شهرستان رودسر ٢٨ و ٢٩ مرداد ٩٥ در مقاطع مختلف در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار گردید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در حاشیه برگزاری این آزمون گفت : انجمن خوشنویسان شهرستان رودسر از انجمن های فعال این اداره بوده که در این انجمن استاد رحمتی ( مسئول انجمن ) استاد شریفی و آقای یحیی پور فعالیت دارند و همه ساله تجارب خود را به هنرجویان و علاقمندان شرکت کننده در کلاسهای خوشنویسی انتقال می دهند.

علی فلاح رنجبر اضافه کرد : انجمن خوشنویسان رودسر در سال ١٣٦٢ آغاز بکار نموده و همه ساله با برگزاری کلاسهای آموزشی - برگزاری نقد و بررسی خط چلیپا - برپایی چندین نمایشگاه مختلف خوشنویسی و همایش خوشنویسی به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی در پایان اشاره کرد : ٣٨ هنرجوی خوشنویس در ٦ دوره تحریری - مقدماتی -  متوسط - خوش - عالی - ممتاز در روزهای ٥ شنبه و ٢٨ و جمعه ٢٩ مرداد ٩٥ به رقابت پرداختند.

[آزمون سراسری " تابستان 95 " انجمن خوشنویسان رودسر برگزار شد]

 آزمون سراسری " تابستان ٩٥ " انجمن خوشنویسان رودسر برگزار شد



لازم بذکر است : انجمن خوشنویسان ایران تنها مرجع برگزارکننده امتحانات در سراسر کشور بوده و به تمامی قبول شدگان در رشته های مذکور گواهینامه قبولی آن دوره ارائه می گردد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید