تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایشگاه نقاشی " دیدار " در گالری کلهر رشت بر پا می شود

نمایشگاه نقاشی " دیدار " در گالری کلهر رشت بر پا می شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

نمایشگاه نقاشی آثار " آمنه آل شفیعی " با عنوان " دیدار " از تاریخ 22 تا 28 دی ماه 1402 از ساعت 16 تا 20 در گالری کلهر رشت در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .                                                 

به گزارش  هنر گیلان    به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، نمایشگاه نقاشی آثار آمنه آل شفیعی با عنوان " دیدار " به همت گروه هنری " پل "  و به نمایشگاه گردانی نازنین پلکویی از تاریخ 22 تا 28 دی ماه 1402 از ساعت 16 تا 20 شب در گالری کلهر رشت واقع در بلوار شهید انصاری - خیابان احمدزاده - پایین تر از چهار راه احمدزاده - کوچه شمشاد در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .

در این نمایشگاه 16 اثر آبستره در ابعاد 60 × 80 ، 40 × 70 ، 120 × 100 ، 100 × 90 با استفاده از تکنینک کولاژ به نمایش گذاشته می شود .   

" آمنه آل شفیعی " متولد 1353 در شهر فومن می باشد . وی از سال 1374 نقاشی را به صورت تجربی شروع نمود و سپس به مدت 4 سال زیر نظر علی هنر دوست نقاشی رئال را آموخت و تا کنون یک نمایشگاه انفرادی در سال 1378 در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فومن و دو نمایشگاه نیز در سالهای 1390 و 1392 در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار نموده است . گفتنی است نمایشگاه دیدار با همراهی نادره حکیم الهی به بار نشسته است .

 

گفتنی است آیین گشایش این نمایشگاه روز جمعه 22 دی ماه 1402 ساعت 4 عصر گالری کلهر رشت واقع در بلوار شهید انصاری – خیابان احمد زاده – پایین تر از چهار راه احمدزاده – کوچه شمشاد برگزار می شود .

دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید