تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اختصاصی/ایگنور (ignore) یادداشتی کوتاه از دومین قسمت ناگفته ها با بهمن صادق حسنی

اختصاصی/ایگنور (ignore) یادداشتی کوتاه از دومین قسمت ناگفته ها با بهمن صادق حسنی

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

ایگنور (ignore) یادداشتی کوتاه از دومین قسمت ناگفته ها با بهمن صادق حسنی

یه زمانی هست شما بایه هنرمند یا با مسئولی کار داری ولی واقعا ممکنه حتی یک هفته هم نتونی تلفنی باهاش حرف بزنی! ولی یه موقع میبینی همچین فردی هر لحظه که بهش زنگ میزنی و جواب میده  و این خصوصیت مثبت رو من در بهمن صادق حسنی دیدم . زمانی که بهش گفتم و دعوتش کردم با جون و دل قبول کرد نه اینکه عاشق مصاحبه باشه نه بلکه متواضع بودن در وجودشه... صبور ، محکم ، فعال یه هنرمند خوب و یه افتخار خوب برای گیلانه ، جالب تر اینکه همه کسانی که می‌شناسنش و شاگردش بودن و هستن عمو بهمن صداش میزنن و واقعا هم عمو بهمن برازنده وجودشه

 برای جشنواره تئاتر شهروند امسال لاهیجان وقعا خیلی زحمت کشید و تنها بود که تو جملاتش میشد فهمید ، این خلا تنها بودن انگار خستش کرده ولی بازم مثل کوه استوار خم به ابرو نیاورد و همچنان شایسته برای اینکه یه کار ماندگار از خودش بجا بزاره برای تئاتر شهرش میجنگه و این از رفتارش کاملا مشخصه . من چندین ساله میشناسمشون و کاراشونو دیدم و با شخصیتش آشنایی دارم همیشه یجور بود متواضع و خوش مشرب و خوش اخلاق و با مرام و همیشه میخواد یکاری بکنه برای هنرمندان تئاتر ولی انگار دستش بسته باشه و نتونست میدونین می‌خوام چی بگم شاید واقعا محدودیت هایی که ما نمی‌دونیم باعث میشه نتونه اون احساسات واقعی درونیشو بروز بده چون دیدم میخواد کمک کنه به هنرمندان و خیلی عامیانه بگم حسود نیست و اگه جایی بخواد یا کاری باشه بدونه از دستش بر میاد واسه کسی انجام میده و از روی حس حسادت یا هر چیزی کم کاری نمیکنه این خصلت خوبیه که در وجودش هست. بهمن صادق حسنی ناگفته های زیادی رو به ما گفت از جشنواره ها از بازی ها ، قانون های دست و پاگیر و بقیه چیزها که بهتره ببینید خودتون در این گفتگو قسمت مصاحبه ها ببینید.

ولی از دید من بزرگترین ناگفته بهمن صادق حسنی یک کلمست اونم : ایگنور ! (ignore)یعنی نه خودش رو بلکه نادیده گرفتن کار ارزشمند هنرمندان رو نمیبینند...! 

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای این مرد خوش قلب هنرمند عمو بهمن عزیز❣️

به قلم علیرضا شکوهی/

دسته بندی :  خبرها / مقالات
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید