تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اختصاصی / ناگفته های طوبی رحمان نیا، یادداشتی کوتاه از سومین قسمت ناگفته ها /به قلم علیرضا شکوهی

اختصاصی / ناگفته های طوبی رحمان نیا، یادداشتی کوتاه از سومین قسمت ناگفته ها /به قلم علیرضا شکوهی

Shokohi
Alireza
14 بهمن 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

از سومین قسمت ناگفته ها با طوبی رحمان نیا

زمانی که با ایشون تماس گرفتم و خواستم مهمون برنامه ما باشن میدونستم متواضع هستن چون آدما از دور خیلی مورد قضاوت قرار میگیرن ولی وقتی باهاشون ارتباط میگیری و هم کلام میشی متوجه میشی که اینجوری نیست طوبی رحمان نیا همون طور که از معنی اسمشون هم بر میاد به معنی خیر و شادی و سعادت هستن، ایشون  رو من از سال های ۱۳۹۵ با دیدن کاراشون در آموزشگاه سینمایی هفت و در جشنواره های هفت می‌شناختم و با اون استایل خاص و همیشگی و با چهره ای پر غرور بر صحنه تئاتر که همیشه، دیدم نسبت بهش این بود که خیلی حس ریاست و اول بودن در وجودش هست و اینو تو این گفتگو مطمن شدم که اشتباه نمی‌کردم و خودشون هم گفتن که من همیشه برنده ام و همیشه دوست دارم اول بودن رو . تو ویدئو فقط اونجا که میگه ما زن ها همیشه برنده ایم تموم شد و رفت جالب بود برام چون قاطعانه گفت خیلی. 

آهنگ مورد علاقه تو این ویژه برنامه از هر مهمون پرسیده میشه و در کلیپشون کار میشه ، آهنگ مورد علاقه طوبی رحمان نیا اسمش هست دیوانه شهر کاری از خواننده خوب گیلانی حمید هیراد عزیز که نشون میده خوش سلیقه هستن.

 به کارشون علاقه دارن و مشخصه براش زحمات زیادی کشیدن و به عنوان یک هنرمند گیلانی دلشون با مردم بوده و همیشه دوست دارن تا جایی که در توانشون هست به مردم کمک کنن ایشون از دید من یک هنرمند مهربان و دلسوز و متواضع وگرم و صمیمی و با احساس و برای روابط اجتماعی خودشون ارزش قائل هستن و همینطور  عاشق کارشونن و در ناگفته های خودشون از دوستی و کمک و اینکه دعوت به مهرورزی کردن نسبت به همه مردم و به مخاطباشون و برای ارزش قائل شدن برای تئاتر رو بیان کردن.

یه جایی احساساتی شدن و اشک ریختن در برنامه که نشان از حس عاطفی و دوستی و دلسوزی برای مردم خوب ایران هستش که این هم من به فال نیک میگیرم چون مطمنم هنرمندان و مخاطبان با برنامه ارتباط خوبی گرفتن که اینجا میتونن ناگفته های خودشون رو با کمال رضایت و به دور از حاشیه بیان کنن شاید این حس قشنگ رو هر جایی نشه تجربه کرد و حس میکنم خانم رحمان نیا اون لحظه زبانشون از بیان خوبی های مردم قاصر بوده که با اشک مفهوم کلمات دلشون رو رسوندن... میتونم بگم لحظات قشنگی بود.

اگه بخوام در یک کلمه وصفشون کنم میگم بانوی مهرورز هستن مهرورز به معنی اینکه  به هم نوع خودشون ارزش میدن و به نوعی با توجه به مشکلات برای مخاطب خودش ابراز هم دردی و مسئولیت اجتماعی دارن که این یک ویژگی خوب و مثبت براشون محسوب میشه 

به هر حال گپ و گفت قشنگی بود توصیه میکنم ببینید حتما ناگفته های طوبی رحمان نیا رو چون صحبت های قشنگی بود  و هم توصیه های خوبی رو به هنرجوهای تازه وارد به عرصه بازیگری داشتند.

با آرزوی موفقیت برای ایشون در مسیری که مطمنم به موفقیت های بیشتری براشون ختم خواهد شد. 

به قلم علیرضا شکوهی/

دسته بندی :  خبرها / مقالات
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید