تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » روایت مدیر دفتر موسیقی از شکست طلسم برگزاری کنسرت در تخت جمشید/ گره‌کوری که در دولت سیزدهم باز شد

روایت مدیر دفتر موسیقی از شکست طلسم برگزاری کنسرت در تخت جمشید/ گره‌کوری که در دولت سیزدهم باز شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیر دفتر موسیقی گفت: برپایی کنسرت موسیقی ایرانی توسط گروه علیرضا قربانی در تخت جمشید در راستای توجه ویژه وزارت ارشاد دولت سیزدهم به تقویت و ارتقاء زیرساخت های رویدادهای هنری کشور است.                                                 

به گزارش  هنر گیلان   به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از برنا، امیرحسین سمیعی مدیر دفتر موسیقی در خصوص برگزاری کنسرت موسیقی در تخت جمشید اظهارداشت: حدود دو ماه پیش با درخواست اجرای کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید مواجه شدم که پس از پیگیری و جلسه با گروه این هنرمند موسیقی، شرایط اجرای کنسرت فراهم شد.

وی افزود: ما معتقدیم حمایت از موسیقی اصیل ایرانی یکی از وظایفی است که بر عهده ما است و همواره تلاش‌مان بر راه گشایی و فراهم کردن زیرساخت‌های حمایت از موسیقی ایرانی بوده است.

سمیعی با بیان اینکه بهره برداری از فضا‌های باز در راستای برگزاری رویداد‌های موسیقی یکی از مواردی که در دولت سیزدهم بر تحقق آن تلاش شده است، تصریح کرد: الحاق فضا‌های بازی که می‌تواند به ظرفیت برپایی کنسرت موسیقی در کشور کمک کند، یکی از راه‌های برون رفت از هزینه‌های سنگین برگزاری کنسرت‌ها است و با تحقق این امر به کاهش هزینه‌های برگزاری کنسرت کمک خواهد شد و از سوی دیگر تعداد بیشتری از مردم می‌توانند در برنامه‌ها فرهنگی و هنری حضور پیدا کنند.

مدیر دفتر موسیقی با اشاره به اینکه سرانجام برپایی کنسرت موسیقی در تخت جمشید در دولت سیزدهم تحقق پیدا کرد، گفت: برگزاری این کنسرت را تنها به حساب صدور مجوز توسط مدیر دفتر موسیقی نمی‌گذارم، در واقع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معنای واقعی همواره در راستای تقویت زیرساخت‌های هنری تلاش کرده است. یعنی یک یکپارچگی در تیم فعلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم وجود دارد که به تقویت و ارتقاء زیرساخت‌های هنری می‌اندیشد. همین امر شرایطی را فراهم ساخت تا سرانجام کنسرت موسیقی ایرانی در تخت جمشید با حضور پر شور مردم برپا شود.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی که توسط گروه علیرضا قربانی صورت گرفته است، مقرر شده تا اجرایی بسیار فخیم و خاطره انگیز در تخت جمشید برگزار شود.

سمیعی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی تمام مجموعه‌های فضای بازی که ظرفیت میزبانی رویداد‌های هنری در این فصل از سال را دارا هستند، به ظرفیت موسیقی کشور اضافه خواهند شد.

کنسرت موسیقی علیرضا قربانی از تاریخ ۹ تیرماه در تخت جمشید آغاز خواهد شد.

دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید