تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیر امور فرهنگی‌ هنری منطقه آزاد انزلی خبر داد حضور 20 هزار گردشگر در هفته فرهنگی کردستان در منطقه آزاد انزلی

مدیر امور فرهنگی‌ هنری منطقه آزاد انزلی خبر داد حضور 20 هزار گردشگر در هفته فرهنگی کردستان در منطقه آزاد انزلی

Shokohi
Alireza
28 شهریور 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیر امور فرهنگی‌ هنری منطقه آزاد انزلی خبر داد حضور 20 هزار گردشگر در هفته فرهنگی کردستان در منطقه آزاد انزلی

مدیر امور فرهنگی‌ هنری منطقه آزاد انزلی از حضور 20 هزار گردشگر در هفته فرهنگی کردستان در این منطقه خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، مهدی کاظمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به پایان هفته فرهنگی کردستان در منطقه آزاد انزلی گفت: برای نخستین بار در تاریخ مناطق آزاد کشور هفته فرهنگی کردستان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مدت یک هفته بالغ بر 120 نفر از هنرمندان استان کردستان در برنامه‌های هفته فرهنگی کردستان در منطقه آزاد انزلی حضور یافتند، افزود: این هنرمندان در قالب گروه‌های هنری، نمایشی، آیینی و ... به روی صحنه رفتند.

مدیر امور فرهنگی‌ هنری منطقه آزاد انزلی هفته فرهنگی کردستان را نمایش خوبی از تمدن و فرهنگ و آیین این استان دانست و ادامه داد: برگزاری هفته کردستان همزمان با پایان تعطیلات تابستانی بود و شاهد اوج حضور گردشگران در منطقه آزاد انزلی بودیم و استقبال خوبی صورت گرفت.

کاظمیان با اشاره به استقبال 20 هزار گردشگر از هفته فرهنگی کردستان یادآور شد: این برنامه فضای مفرح و شادی را برای گردشگران ایجاد کرد و در شب پایانی شاهد حضور پنج هزار گردشگر بودیم.

وی از رایزنی با چند استان کشور برای برپایی جشنواره در منطقه آزاد انزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تعدادی از استان‌ها رایزنی کردیم تا در عید نوروز یا در جشنواره‌های بعدی بتوانیم از برنامه‌های استان‌های دیگر در منطقه استفاده کنیم.

مدیر امور فرهنگی‌ هنری منطقه آزاد انزلی یادآور شد: براساس تفاهمنامه‌ای که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور به امضاء رسید همکاری‌هایی بین این دو نهاد صورت می‌گیرد که مورد استقبال ما قرار گرفت.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید