تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تجلیل از موزیسین آستانه‌ای در گرامیداشت روز جهانی مولانا در فرهنگسراى نیاوران

تجلیل از موزیسین آستانه‌ای در گرامیداشت روز جهانی مولانا در فرهنگسراى نیاوران

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 تجلیل از موزیسین آستانه‌ای در گرامیداشت روز جهانی مولانا در فرهنگسراى نیاوران

سجاد حقگو موزیسین جوان اهل آستانه‌اشرفیه در فراخوان بزرگ گروه مینیاتور در بخش اجرای نوازندگی تار به مناسبت روز جهانى مولانا برگزیده شد.
به گزارش هنر گیلان،  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مراسم گرامیداشت سالروز جهانی مولانا جلال الدین محمد؛ شاعر و عارف بزرگ ایران؛ و بازتاب جهانیِ تعلق این شاعر و عارف بی‌همتای ایرانی به تمامی مردم هنرپرور ایران، از سوی آکادمی موسیقی میثم مروستی و با همکاری گروه موسیقی مینیاتور در هشتم مهرماه ٩٥ در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید و از هنرمند آستانه ای سجاد حقگو تجلیل به عمل آمد. همچنین در این مراسم از فرانک مهدوى نیز از بندر انزلى تقدیر شد.

علاوه بر دو هنرمند گیلانی، رضا انسان از مشهد مقدس، امیر حوتیان پور از اراک، عماد خالق پناه از تهران، شاهرخ شاه کرمى از بوشهر، مصطفى شوکتى از تهران، شیما صادقى از اصفهان، پریا علیارى از تهران، نگار فرجى از کرج، پویا محمدى از زنجان، صابر محمدى از زنجان، اقبال ناصر از اهواز، مهران واقعى از بروجرد و آرمین وطنیان تهران ۱۵ برگزیده برتر فراخوان «مستى سلامت می‌کند» به‌عنوان هـنرمندان، هـنرجویان و استعدادهاى برتر (با در نظر گفتن توانایى در اجراى موسیقى، شیوه اجرا و خلاقیت در نحوه ارائه)این فراخوان بودند.

لازم به ذکر است این نخستین همنوازی بزرگ موسیقی از سراسر کشور است که به سرپرستیمیثم مروستیهشتم مهرماه در در محل فرهنگسراى نیاوران به اجرا در آمد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید