تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برگزیدگان جشنواره عکس و نقاشی «عاشورا از نگاه من» در فومن تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره عکس و نقاشی «عاشورا از نگاه من» در فومن تجلیل شدند

Shokohi
Alireza
02 آبان 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برگزیدگان جشنواره عکس و نقاشی «عاشورا از نگاه من» در فومن تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره عکس و نقاشی «عاشورا از نگاه من»، عصر پنجشنه ٢٩ مهرماه در فومن معرفی و تجلیل شدند.
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره عکس  و نقاشی (( عاشورا  از نگاه من )) با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در روزپنج شنبه  ٢٩ مهر ماه در سالن  شهدای  خدمتگزار  به کار خود پایان داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره  به استقبال و شرکت هنرمندان از  این دو جشنواره  گفت : بمناسبت  ایام محرم الحرام  مساابقه عکاسی  عاشورا  از نگاه  من  از سوی اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی  با  همکاری  آموزشگاه  هنری چیکا و شهرداری  فومن  برگزار  گردید  و تعداد ٥٠ نفر  در این  مسابقه  شرکت کردند.

وی در ادامه   هدف از برگزاری  این  مسابقه  اشاره نمود : مهمترین اهداف این سوگواره اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ی ائمه معصومین بویژه امام حسین (ع)، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برترفرهنگی و هنری در زمینه ی سیره ی امام حسین (ع) و تجلیل ازمقام والای شهداء  می باشد.

نیک انجام  افزود : بیش از٨٠ قطعه عکس به دبیرخانه ودفتر هیئت اجرای ارسال گردید که با داوری آقایان  محمدرضا قلی زاده و حامد پور جمشیدیان  و علی  نظری )تعداد١٠ اثر بعنوان بهترین آثار از برگزیدگان (( صاحب  اکبری ،  نرگس  همت  و اسماء  علیزاده  ، فاطمه  نوروزی ، فاطمه  پور غفار  مغفرتی ، محمد باقر پور اسماعیل  جانباز ، مریم  قربانی ، سوسن بزرگی راد ،  هانیه امید زاده  و خدیجه پاک ))  انتخاب که به  نفرات  اول  تا سوم   با اهداء لوح تقدیر  و هدایای نقدی  و نفرات  سوم  تا  دهم  با  اهداء لوح  تقدیر و تندیس تجلیل و تقدیر شدند.

وی  تصریح  کرد  در این مراسم  از  ١٥٠ کودک و نوجوان فومنی  که در  مسابقه  نقاشی  عاشورایی  شرکت کرده  بودند  نیز  تجلیل  بعمل آمد.

این مسوول  خاطر نشان کرد : آثار  ارسالی به  جشنواره  عکس همراه  با آثار  ظروف  سفالی   زهرا  عباسپور  بمدت  یک  هفته بصورت نمایشگاه برای  بازدید  علاقه مندان در مجتمع  فرهنگی و هنری سیدالشهداء  برپا خواهد شد.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید