تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان: رادیو گیلان 23 درصد شنونده دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان: رادیو گیلان 23 درصد شنونده دارد

Shokohi
Alireza
11 آبان 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان: رادیو گیلان 23 درصد شنونده دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان میزان رضایتمندی مردم از رادیو گیلان را 73 درصد عنوان کرد و گفت: رادیو گیلان 23 درصد شنونده دارد.
 به گزارش هنر گیلان،  حسن ظهیری ظهر امروز در دیدار شورای معاونان و عوامل موثر و فکری برنامه‌ساز صدا و سیمای مرکز گیلان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: با توجه به وجود شبکه‌های مختلف اما صدا و سیما هنوز رسانه مرجع در جامعه است و محلی برای پر کردن اوقات فراغت محسوب می‌شود.

وی میزان مخاطبان سیمای مرکز گیلان را 69 درصد عنوان کرد و افزود: 67 درصد از مخاطبان از برنامه‌های سیمای مرکز استان رضایت دارند.

ظهیری با بیان اینکه 73 درصد از مردم از برنامه‌های رادیو گیلان رضایت دارند، تصریح کرد: رادیو گیلان 23 درصد شنونده دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان مخاطبان بخش خبر را 66 درصد خواند و اضافه کرد: میزان رضایتمندی مردم از بخش خبر 67 درصد است.

ظهیری به فعالیت 200 شبکه فارسی زبان و 35 شبکه فیلم به زبان فارسی که امواج آنها در فضای کشور پخش می‌شود، اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود امکانات به دلیل نبود نقدینگی، برنامه‌ها در صدا و سیمای مرکز گیلان به طور جدی در حال تولید است.

وی با اشاره به کسب مقام نخست برنامه «ارتعاش» بین 156 کشور پس از 53 سال توسط صدا و سیمای مرکز گیلان خاطرنشان کرد: برنامه «رویای ناتمام» ویژه پیرغلامان مقام نخست را کسب کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به برگزاری جشنواره صدا و سیما در سال جاری در استان خوزستان اشاره کرد و یادآور شد: آثار بسیاری از صدا و سیما و بخش خبر گیلان در جشنواره مذکور به مرحله داوری رسیده است.

ظهیری با بیان اینکه در حوزه معارف برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش شده است، اظهار کرد: برنامه تفسیر آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان از جمله برنامه‌های پخش شده است.

وی به پخش زنده مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی‌(ع) در شهرستان‌های رودسر و ماسال از شبکه‌های سراسری اشاره کرد و افزود: اکنون برنامه‌های نماز ظهر و نمایش‌های کوتاه دینی در صدا و سیمای مرکز گیلان در حال تولید و پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه «سلام بر مهدی (عج)» برنامه 10 ساله‌ای است که از این شبکه پخش می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های «زمزمه‌های عارفانه»، «نماز جمعه شهر رشت» و «میعادگاه عاشقان» از شبکه صدا و سیمای مرکز گیلان پخش می‌شود.

وی به تولید و پخش نمایش‌های «الف» با موضوع قیامت و معاد در صدای مرکز گیلان اشاره کرد و گفت: برنامه پرچمداران عشق با هدف معرفی یک شهید به طور روزانه از صدای استان پخش می‌شود.

ظهیری از افزایش میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد و تصریح کرد: در نظرسنجی که انجام شده 47 درصد از جوانان آشنایی با مسائل شرعی را طلب کردند و خواستار پخش برنامه‌هایی با موضوع اصول و فروع دین هستند.

وی در پایان گفت: 75 درصد از مخاطبان صدا و سیمای مرکز گیلان نقش رسانه‌های بیگانه را در تضعیف مسائل مذهبی موثر دانستند.
دسته بندی :  خبرها / تلویزیون
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید