تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کتابخانه آستارا در استان گیلان برتر شد

کتابخانه آستارا در استان گیلان برتر شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

کتابخانه آستارا در استان گیلان برتر شد

کتابخانه شهید داوود نشاطی آستارا از نظر ترویج کتابخوانی به عنوان کتابخانه برتر شهری نهادکتابخانه های استان گیلان معرفی شد.
به گزارش هنر گیلان،قاسم خسروی رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز چهارشنبه گفت: کتابخانه شهید داوود نشاطی آستارا به خاطر عملکرد موفق در حوزه کتاب و کتابخوانی در طول یک سال اخیر به عنوان کتابخانه برتر شهری نهادی گیلان انتخاب و طی آیینی در مرکز استان از کتابداران این کتابخانه تجلیل شد.
وی افزود: کتابخانه مهرپویان رشت در بخش کتابخانه های مشارکتی و کتابخانه گشت فومن در بخش کتابخانه های روستایی به عنوان دیگر کتابخانه های برتر استان گیلان شناخته شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه بازدید دانش آموزان از بخش های مختلف چهار کتابخانه شهرستان آستارا به مناسبت هفته کتاب آغاز شده است، اضافه کرد: در دور روز گذشته 300 دانش آموز با بازدید از بخش های مختلف کتابخانه ها با تازه های کتاب آشنا شدند.
چهار کتابخانه شهرستان آستارا یک هزار و 500 مترمربع مساحت و دو هزار نفر عضو فعال دارند و 45هزار جلد کتاب با 38 هزار عنوان در آنها ارایه می شود.
101 باب کتابخانه نهادی، مشترک و مستقل در استان گیلان فعال هستند.
24 آبانماه روز کتاب و کتابخوانی است و امسال از 15 تا 27 آبانماه روزهای گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار تعیین شده است.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید