تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » علی حلوی: برگزاری بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی کشور به واسطه توانایی هنرجویان بی نظیر گیلان ممکن شد

علی حلوی: برگزاری بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی کشور به واسطه توانایی هنرجویان بی نظیر گیلان ممکن شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

علی حلوی: برگزاری بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی کشور به واسطه توانایی هنرجویان بی نظیر گیلان ممکن شد

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره بزرگ هنرجویی هفت در رشت برگزار شد ‌.
 به گزارش هنر گیلان در این مراسم که با اجرای سعید ترکاشوند و با حضور تعدادی از مسئولین ، پیشکسوتان، هنرمندان و علاقمندان در میان استقبال فوق العاده مردم در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد علی حلوی دبیر جشنواره و مدیر مجموعه هفت در ابتدا با شکر خداوند به جهت برگزاری موفق جشنواره گفت روزی که قرار شد چنین جشنواره ای را برگزار کنیم ، افق های ذهنی بالایی داشتیم . شاید برایم دور از ذهن بود که شاهد باشم که اساتید و پیشکسوتان من در سالن باشند و شاهد هنرنمایی هنرجویانی باشند که تلاش کردند ‌. خداوند را شاکرم که در این شرایط که شاید چندان شرایط اقتصادی مناسبی نیست و هنر هم به دلایل مختلف شاید به معنای واقعیش آنچنان رونقی ندارد ، دوستان و عزیزانی هستند که دست ما را گرفتند و باعث شدند تا چنین جشنواره ای برپا شود . 
حلوی افزود : جشنواره امسال عنوان بزرگترین جشنواره هنرجویی بخش خصوصی کشور را داشت ‌و اگر این اتفاق افتاد به واسطه توانایی بی نظیر هنرجویان گیلان است و بنده فقط آنها را هدایت کردم و فضا را مهیا کردم و کار اصلی را این جوانان انجام دادند .
دبیر چهارمین جشنواره هفت با بیان اینکه ما هفت روز و روزی هفت ساعت این جشنواره را برگزار کردیم و نگه داشتن مخاطب برای چندین ساعت در سالن کار آسانی نیست ، از همکاری مجموعه خاتم الانبیاء و اداره ارشاد رشت تشکر کرد  افزود ساعت ۲۲ هرشب که اجراهای پایانی ما برگزار میشد طبقه بالا و پایین سالن پر ار جمعیت بود و این چیزی جز عشق ، شور و قدرشناسی مردم هنردوست گیلان نیست . 
مدیر مجموعه هفت ادامه داد : ما سعی کردیم با پتانسیلی که در بین جوانان وجود دارد بخش های مختلفی را اضافه کنیم ، بخش دوبله که برای اولین بار اضافه شد و آقای توسلی خیلی تلاش کردند که این بخش راه بیفتد و انشالا بیشتر هم خواهد شد و ما سعی می کنیم بزودی  دوبله فیلمهای سینمایی را هم بعد از طی مراحل قانونی انجام دهیم ‌. در بخش کودک ، کودک سینمایی از کارهای جدیدی بود که انجام شد ، در بخش فرم های نمایشی و آئین های محلی آقای پورحیدری بسیار تلاش کردند ‌. بخش استندآپ کمدی هم امسال برای اولین بار اجرا شد که مهندس علوی ( عضو شورای شهر رشت ) بسیار همکاری کردند چه در جشنواره استندآپ کمدی و چه جشنواره هفت که اتفاقات بهتری بیفتد ‌و انشالا سال آینده جشنواره استندآپ کمدی را طی ۵ روز برگزار خواهیم کرد چون مردم ما نیاز به شادی دارند و این شادی می تواند برای جامعه بسیار مفید باشد ‌
تعداد کارهایی که انجام شد بی نظیر بود و البته نمی توان گفت که همه آنها کارهای فوق العاده ای بودند ، چرا که اجراهای هنرجویی بود و خیلی از آنها برای بار اول تجربه می کردند .
وی ادامه داد : ما در طی چندسال اخیر دوره های نمایشنامه خوانی برگزار کردیم که در گیلان به این شکل تاکنون سابقه نداشت و مورد استقبال خیلی خوبی قرار می گرفت. انشالا درصدد هستیم طرحی بنام جوانه ها را برگزار کنیم و ده نمایش را به اجرای عموم ( در پلاتوی هفت با خاتم الانبیاء) در بیاوریم  که این اتفاق ، اتفاق خیلی بزرگی خواهد بود . در عرصه سینمایی هم با همکاری آقایان معینی و نهان قدرتی پایه ریزی حضور در جشنواره های مختلف را داشته باشیم.
حلوی در پایان با بیان اینکه اگر اتفاقی افتاده یا قرار است بیفتد فقط و فقط بواسطه حمایت هایی بوده که از حرکت های فرهنگی بنده شده است ازهمکاری سید امیرحسین علوی ( عضو شورای شهر رشت ) ، دکتر حسن پور ( رییس اداره ارشاد رشت )‌ و مهندس فلاح ( نماینده بین المللی محصولات بهداشتی پاک رخ)  ، مهندس دور اندیش ( شرکت راه گستر گیل ) و مهندس  حسینی نسب ( معاون پژوهش کده میکرو الکترونیک گیلان) ، مهندس هودنه ( مدیر مجموعه شهر فرش گیلان) از حامیان مالی و همچنین اعضای ستاد جشنواره و هیئت بازبین آثار قدردانی کرد.
همچنین در این مراسم دکتر حسن پور و مهندس علوی هم دقایقی به سخنرانی پرداختند و از برگزاری چنین جشنواره ای با این کیفیت و استقبال فوق العاده مردم اظهار خوشحالی کردند .
قرائت بیانیه آئین اختتامیه توسط بهزاد صدقیانی , اهدای لوح تقدیر به تقدیر از اصحاب رسانه حامی جشنواره و آموزشگاه هفت و  اعضای ستاد  جشنواره و هنرجویان فعال در این رویداد از دیگر بخش های این مراسم بود .
گزارش_اکبر حیدرپور/
عکاس_دانیال شفیعی

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید