تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رونمایی از تولیدات سینمایی هنرمندان آستارا در دهه فجر

رونمایی از تولیدات سینمایی هنرمندان آستارا در دهه فجر

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رونمایی از تولیدات سینمایی هنرمندان آستارا در دهه فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از رونمایی تولیدات سینمایی هنرمندان و تألیفات نویسندگان بومی این شهرستان در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش هنر گیلانابوطالب جوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اینکه مردم موحد و خداپرست ایران همواره به دنبال استقرار حکومت الهی بوده‌اند، اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی با رهبری مدبرانه امام راحل با فروریختن کاخ استبداد و دیکتاتوری جهان را در حیرت فرو بردند.

وی گفت: در راه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و باید حافظ و پاسدار خون شهدا و آرمان‌های امام راحل باشیم و کوتاهی نکنیم در غیر این صورت شرمنده شهدای اسلام می‌شویم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به تشکیل نشست‌های مستمر کمیته فرهنگی و هنری ستاد ایام‌الله دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و گفت: در کمیته فرهنگی و هنری ستاد ایام‌الله دهه فجر با هم‌فکری اعضا طبق سنوات گذشته برنامه‌های متنوع و خوبی تدوین شده است.

جوان با بیان اینکه از تولیدات سینمایی هنرمندان و تألیفات نویسندگان بومی شهرستان در طول ایام‌الله دهه فجر رونمایی می‌شود، اضافه کرد: پوشش ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن به‌عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال خبرگزاری‌های این شهرستان است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای آستارا را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر دانست و گفت: با تلاش هنرمندان گروه‌های نمایش و موسیقی، نمایش طنز و اجرای موسیقی تلفیقی فارسی و آذری با آهنگ‌های ضداستکباری در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزاری شب شعر، محفل انس با قرآن و نمایشگاه عکس وقایع انقلاب را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر دانست و گفت: در نمایشگاه عکس مذکور تصاویری از وقایع و رخدادهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید