تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اجرای دستاوردهای آموزشگاه های موسیقی خورشید و گلشن در رشت

اجرای دستاوردهای آموزشگاه های موسیقی خورشید و گلشن در رشت

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

اجرای دستاوردهای آموزشگاه های موسیقی خورشید و گلشن در رشت

آموزشگاه های آزاد موسیقی «خورشید» و «گلشن» رشت، آخرین دستاوردهای خود را در جشنواره فرهنگی و هنری رشت به نمایش می گذارند.

به گزارش هنر گیلانمدیر آموزشگاه موسیقی خورشید گفت : جشنواره فرهنگی هنری فجر همانند ویترینی است که هنرمندان از طریق آن میتوانند آثار خود را بهتر به نمایش بگذارند . امیر علوییون با اعلام این مطلب در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری فجر اظهار کرد : آموزشگاه موسیقی خورشید در سال ۹۲ با هدف ارتقای هنر در سطح گیلان تاسیس شد . وی افزود : در این آموزشگاه کلیه سازهای سنتی و کلاسیک و سرود انقلابی  آموزش داده می شود . علوییون هنر را بهترین سرگرمی و تفریح دانست و تصریح کرد : بنده معتقدم هنر و موسیقی به جامعه نشاط می بخشد و اگر میخواهیم جامعه ای سلامت داشته باشیم باید هنر به ویژه موسیقی را در جامعه گسترش دهیم . مدیر آموزشگاه موسیقی خورشید با اعلام اینکه یک واحد درسی در مدارس به موسیقی اختصاص یابد گفت : یقینا پرداختن به موسیقی موجب ایجاد انگیزه و آرامش روان برای جامعه می شود . امیر علوییون ضمن تقدیر از برگزاری جشنواره فرهنگی فجر خاطر نشان کرد : این جشنواره دومین سال است که در رشت برگزار می گردد . وی افزود :برگزاری این جشنواره را مثبت ارزیابی می کنم و معتقدم این اقدام موجب ارتقای هنر در بین هنرمندان و ایجادانگیزه در بین هنر جویان می شود.

اجرای دستاوردهای آموزشگاه های موسیقی خورشید و گلشن در رشت

مدیر آموزشگاه موسیقی گلشن نیز گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر انگیزه و اشتیاق هنرمندان را برای ارائه آثار بهتر افزایش می دهد . مصطفی گلشن افزود : آموزشگاه موسیقی گلشن سال ۹۳ تاسیس و طی آن اقدامات آموزشی در زمینه موسیقی در آموزشگاه بطور جدی و حرفه ای دنبال شد . گلشن با اشاره به اینکه ذات هنر ارائه دادن است تصریح کرد : در آموزشگاه موسیقی گلشن سازهای مختلف ایرانی از جمله سه تار ، نی و سازهای کلاسیک شامل پیانو و ... آموزش داده می شود.  مدیر آموزشگاه موسیقی گلشن با اشاره به اینکه پذیرش هنرجو محدودیت سنی ندارد گفت : در آموزشگاه موسیقی گلشن هنرجوی کودک و بزرگسال حضور دارند و مشغول فراگیری هستند . وی موسیقی را یکی از علوم دانست و تصریح کرد : یادگیری علم موسیقی سختی های خاص خودش را دارد و نباید انتظار داشته باشیم که طی مدت دو تا سه ماهه بطور کامل آن را فرا گرفت. وی خواستار حمایتهای مالی از شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی و هنری فجر شد.

لازم به ذکر است دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر از ١٠ تا ٢١ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید