تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دومین کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه در لنگرود برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه در لنگرود برگزار شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

دومین کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه در لنگرود برگزار شد

سرپرست گروه تئاتر شروم شهرستان لنگرود گفت: دومین کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه گذشته (سه شنبه ١٣ تیرماه ٩٦) در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز بکار کرد.

به گزارش هنر گیلان سید محمد صادق عابدینی در گفتگویی اظهارکرد: خوشبختانه برپایی کارگاه‌های آموزشی در مراکز فرهنگی هنری با ایام اوقات فراغت جوانان همزمان است و سبب شده که کارگاه‌های آموزشی با استقبال خوب هنرمندان جوان همراه شود و داشتن خروجی کارگاه های آموزشی دارای اهمیت هستند.

وی افزود: دومین کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه در شش جلسه، (سه شنبه های هرماه) ساعت ١٧ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار می‌شود و از اهداف مهم این کارگاه‌ آموزشی، ایجاد فرصت برای تبادل‌نظر و تجربه و آموزش هنرمندان در بخش های کار بر روی متن، بدن و نویسندگی است.

عابدینی با اشاره به اهمیت کار و فعالیت هنری گفت: از آن‏جا که زبان هنر زبانی مبتنی ‏بر زیبایی ‏شناسی‏ است بنابراین با فطرت کمال ‏گرا و جمال‏ پسند انسان ارتباط نزدیکی برقرار می ‏کند و این ارتباط در انسان ها که از فطرتی پاک و زلال برخوردارند، به مراتب بیشتر است.

وی افزود: در فعالیت ‏های هنری تمام ابعاد عاطفی، اجتماعی، شناختی، آموزشی به‏ طور هم‏زمان مورد توجه قرار می‏گیرد و این امر به ویژه در فعالیت‏‌های نمایشی، به سبب ارتباط مستقیم و رو در روی مخاطب با رویداد نمایشی از تأثیر عمیق‏ تر و ارتباط مؤثرتری برخوردار است.

سرپرست گروه تئاتر شروم لنگرود در پایان تصریح کرد: بیان مبانی تئوری چرایی و چگونگی بازیگری در تئاتر، شفاف سازی عرصه تهدید و فرصت عالم هنر به ویژه عرصه بازیگری برای هنرجویان مطرح می شود و هنرجویان به بیان اهداف خود در خصوص ورود به عرصه بازیگری می پردازند.

شایان ذکر است جلسات آتی دومین کارگاه « تئاتر و تجربه » ٢٧ تیرماه ، ١٠ و ٢٤ مردادماه ، ١٤ و ٢٨ شهریور ماه در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ٠٩١١٩٤١٩١٤٤ تماس حاصل فرمایند.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید