تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی طرح نو با هنرمندی هنرجویان هنرهای تجسمی در سیاهکل

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی طرح نو با هنرمندی هنرجویان هنرهای تجسمی در سیاهکل

Shokohi
Alireza
09 شهریور 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی طرح نو با هنرمندی هنرجویان هنرهای تجسمی در سیاهکل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل از برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی طرح نو با هنرمندی هنرجویان هنرهای تجسمی در سیاهکل خبر داد.

به گزارش هنر گیلان سید رضا حسینی در گفتگو با خبرگزاری فارس در سیاهکل اظهار کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی طرح نو کاری از هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی طرح نو در گالری اثر مجتمع مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل شروع به کار کرد.

وی بابیان اینکه این نمایشگاه تا روز دوشنبه 13 شهریورماه در معرض بازدید علاقه‌مندان است، گفت: 50 اثر طراحی، سیاه‌قلم، پاستل، رنگ و روغن، گواش، ویترای و نقطه کوب؛ تکنیک‌های به‌کاررفته در این نمایشگاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل تصریح کرد: نقاشی یکی از راه‌های ابراز بیان توسط هنرمند است که از این طریق دنیای درون خود را به بیرون هدایت می‌کند.

حسینی بابیان اینکه حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام فرمودند؛ «خودت را باکارهای زیبا عادت بده که اگر به آن‌ها عادت کنی، برایت لذت‌بخش می‌شوند»، گفت: برای خلق آثار مطلوب و موردنظر جامعه، باید در طبیعت و زمین زیست و اندیشه آسمانی داشت تا بتوان ضیافت و زیبایی‌های عالم هستی که خالق متعال آن را خلق کرده است تجسم کرد و بعد به تصویر کشید.

وی با اعلام حمایت از هنرمندان سیاهکلی، تأکید کرد: تمامی تلاش ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل این است تا ظرفیت‌های هنرمندان سیاهکلی به همگان نشان داده شود.

دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید