تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » طرح قرآنی ۱۴۵۲ در کانون های مساجد گیلان اجرا می‌شود

طرح قرآنی ۱۴۵۲ در کانون های مساجد گیلان اجرا می‌شود

Shokohi
Alireza
22 مرداد 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 طرح قرآنی ۱۴۵۲ در کانون های مساجد گیلان اجرا می‌شود

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ با محوریت حفظ جز ۳۰ در کانون های مساجد استان خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، اظهار کرد: طرح قرآنی ۱۴۵۲ در راستای ایجاد فضای قرآنی در جامعه و لزوم بهره‌مندی بیشتر از مفاهیم قرآن کریم و تدبر در آیات الهی در گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح قرآنی ۱۴۵۲ با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم اجرا می‌شود تصریح کرد: بدین منظور ۷۶ کلاس طرح قرآنی با شرکت حداقل ۱۵ نفر در سراسر مساجد استان تشکیل می‌شود.

وحدتی‌پور بازه زمانی تشکیل این کلاس‌ها را از ۲ تیر تا ۱۵ اسفند سال جاری اعلام و بیان کرد: این طرح در سه مقطع، تابستان، پاییز و زمستان در قالب انعقاد تفاهم نامه فی مابین کانون تخصصی قرآن و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

گفتنی است، این طرح قرآنی از ۱۱ سال پیش با عنوان ۱۴۴۱ آغاز شد و ماه رمضان و تابستان سال ۹۶ تحت عنوان بشارت ۱۴۵۱ با محوریت ۲ سوره ملک و واقعه به اجرا درآمد و مورد استقبال عموم مردم، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور قرار گرفت و امسال نیز با محوریت سوره های جزء ۳۰ در کشور اجرایی می‌شود.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید