تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » 46 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افتتاح شد

46 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افتتاح شد

Shokohi
Alireza
06 شهریور 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 46 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افتتاح شد

آیین افتتاحیه 46 پروژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال همزمان با هشت استان کشور در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش هنر گیلان  آیین افتتاحیه 46 پروژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با هشت استان کشور در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در این آیین افتتاحیه اظهار کرد: مجتمع اقامتی و تفریحی خورشید که در شهرستان بندرانزلی با سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی با ظرفیت 32 اتاق و 120 تخت توسط بخش خصوصی احداث شد و برای 16 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرد امروز افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این پروژه 13 پروژه دیگر با مجموع سرمایه گذاری 258 میلیارد ریال که به صورت مستقیم برای 136 نفر اشتغالزایی کرده است در قالب واحدهای اقامتی و بوم گردی در هفته دولت در گیلان در حال افتتاح است، افزود: همچنین 7 واحد پذیرایی با 114 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای 51 نفر و 6 دفتر خدمات مسافرتی با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد و 900 میلیون ریال و اشتغالزایی برای 34 نفر به بهره برداری می‌رسد .

علیزاده گفت: همچنین 12 کارگاه صنایع دستی با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد و 620 میلیون ریالی با ایجاد فرصت شغلی برای 61 نفر نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

گفتنی است؛پروژه های بخش خصوص شامل؛ 27 پروژه گردشگری و سرمایه گذاری با اعتبار 29 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 193 نفر و 11 پروژه صنایع دستی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 150 میلیون ریال است که برای 46 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

همچنین 8 پرووژه با اعتبار 4میلیارد و 125 میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 11 نفر توسط بخش دولتی صورت گرفته است.


به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید