تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اجرای طرح با کتاب متولد شو در آستارا آغاز شد

اجرای طرح با کتاب متولد شو در آستارا آغاز شد

Shokohi
Alireza
19 شهریور 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 اجرای طرح با کتاب متولد شو در آستارا آغاز شد

اجرای طرح 'با کتاب متولد شو' با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین خانواده ها با شرکت جمعی از کودکان و نواجوانان و والدین آنها در آستارا آغاز شد.
به گزارش هنر گیلان سرپرست کتابخانه های عمومی آستارا روز دوشنبه در این برنامه فرهنگی در شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: این طرح با مجوز اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان برای نخستین بار در این استان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان آستارا اجرا می شود.
آرزو عباس زاده افزود: در قالب این طرح، 50 بسته فرهنگی شامل کتاب صوتی لالایی و کاردستی و فرم عضویت رایگان در کتابخانه، برای مادران و فرزندان توزیع می شود.
وی ادامه داد: عضویت نوزادان در کتابخانه گامی جهت انس با کتاب است و مادران با مراجعه به مراکز و خانه های بهداشت می توانند به عضویت خود و فرزندانشان در کتابخانه های آستارا اقدام کنند.
عباس زاده همچنین امروز در نشست کتابخوان کودکان و نوجوانان آستارا در مرکز آموزشی اسپیناس این شهرستان گفت: نشست تخصصی کودک و نوجوان با عنوان طراوت بهاری، در پایان هر فصل برگزار می شود و زمینه مطالعه کودکان و نوجوانان و معرفی کتاب های مناسب و پرمخاطب این حوزه را فراهم می کند.
وی افزود: در این نشست ها آثار مورد تایید نهاد کتابخانه ها، توسط عده ای از دانش آموزان انتخاب، مطالعه و به شرکت کنندگان معرفی می شود.
سرپرست کتابخانه های عمومی آستارا ادامه داد: برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی، به همکاری نهادهای تبلیغی و آموزشی نیاز داریم و باید خانواده ها در کنار مسئولان اجرایی و تشکل ها در این زمینه فعالیت کنند.
در این نشست، 20 جلد کتاب کودک و نوجوان معرفی و مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان برگزار شد.
چهار باب کتابخانه شهرستان آستارا یک هزار و 500 متر مربع مساحت و 2 هزار نفر عضو فعال دارند و 45 هزار جلد کتاب با 38هزار عنوان در آنها موجود است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید