تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی کارگاه آموزشی تسهیلگران برای شروع باشگاه کتاب و کتابخوانی در لاهیجان

برپایی کارگاه آموزشی تسهیلگران برای شروع باشگاه کتاب و کتابخوانی در لاهیجان

Shokohi
Alireza
22 شهریور 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برپایی کارگاه آموزشی تسهیلگران برای شروع باشگاه کتاب و کتابخوانی در لاهیجان

کارگاه آموزشی تسهیلگران برای شروع باشگاه کتاب و کتابخوانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تشکیل شد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ابتدا نگار نادری رئیس ادارهضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از استقبال معلمان و مربیان مهد کودک های لاهیجان قدردانی نمود و گفت سال گذشته با ٦ باشگاه کتابخوانی شروع و امسال رشد آن چشمگیر است و حداقل ۴۰ باشگاه در سال ۹۷ خواهیم داشت.

وی افزود : فرهنگ سازی در خصوص افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان و کمک به ترویج کتاب و کتابخوانی از اهداف مهم این باشگاهها می‌باشد . مطالعه گروهی و گفت و گو پیرامون کتاب و موضوعات کتاب ، خلاقیت کودکان و نوجوانان را شکوفا کرده و مهارت زندگی را به آنان می آموزد. نادری اضافه کرد: با شروع به کار باشگاه های کتاب و کتابخوانی ابتدا باید ثبت نام توسط تسهیلگران در سایت باشگاه های کتاب و کتابخوانی صورت پذیرد .

او در ادامه گفت:اگر علاقه به ترویج کتابخوانی توسط تسهیلگران وجود نداشته باشد با بخشنامه و دستور العمل هیچ اتفاق مثبت و تاثیر گذاری نخواهد افتاد .

وی در پایان از رحمتی مدیر آموزش و پرورش،قادر رئیس اداره بهزیستی و فیلی رئیس اداره کتابخانه های لاهیجان بابت همکاری ، تشکر و قدردانی نمود.

فاطمه علی پرست در ادامه برنامه درباره اهمیت باشگاه‌ها و آن که با یاد دادن کتاب به کودکان می توانیم جامعه سالم بسازیم صحبت نمود و مثالهایی را در این خصوص عنوان کرد.

علاقه مند کردن کودکان به کتاب و چگونگی این امر توسط خانم ساکت به صورت عملی برای تسهیل گران از دیگر برنامه های کارگاه بود.

در پایان نیلوفر امیدی نحوه ثبت نام در باشگاه کتاب و کتابخوانی و چگونه تهیه مستندات و سایر برنامه‌های باشگاه کتاب و کتابخوانی و چگونگی کسب امتیاز و داوری را برای حضار تشریح نمود. ستاد فرعی باشگاه کتاب و کتابخوانی لاهیجان در هرمرحله مستقیم با تسهیل گران در خصوص چگونگی عملکرد،ارتباط ایجاد خواهد کرد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید