تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مسابقه خوشنویسی کلک نور در فومن تمدید شد

مسابقه خوشنویسی کلک نور در فومن تمدید شد

Shokohi
Alireza
06 بهمن 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 مسابقه خوشنویسی کلک نور در فومن تمدید شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از تمدید مسابقه خوشنویسی کلک نور خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر از تمدید فراخوان مسابقه خوشنویسی در شهرستان فومن خبر داد.

و تصریح نمود: با توجه به درخواست و استقبال هنرمندان خوشنویس ، مسابقه خوشنویسی کِلک نور تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هشتم بهمن ماه جاری تمدید شد.

این مسوول اظهار نمود : این مسابقه با موضوعاتی همچون:اشعار و سروده های انقلابی،شعارهای دوره انقلاب، رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

نیک انجام در ادامه درباره این مسابقه و آیین نامه شرکت در آن تشریح کرد: شرکت در این مسابقه برای تمام علاقمندان آزاد است و هنرمندان می توانند آثار خود را در قالب خط نستعلیق ارائه نمایند، تکمیل فرم تقاضای شرکت در مسابقه الزامی است.

وی افزود: هر یک از آثار، از سوی این اداره برچسب مخصوص شرکت در مسابقه دریافت خواهند کرد و حداقل اندازه آثار ارسالی ٥٠×٣٥و حداکثر آن ٧٠ × ١٠٠ به صورت قاب شده باشد. هر شرکت کننده می تواند حداکثر با ٣ اثر در این مسابقه شرکت نماید.

وی ادامه داد: هیات داوران از اساتید پیشکسوت و صاحب نظر رشته خوشنویسی استان خواهند بود که اسامی ایشان متعاقبا" در سایتfuman@farhang.gov.irاعلام خواهد شد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید