تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس دانشگاه گیلان: مشارکت دانشجویان در تولیدات علمی و پژوهشی حمایت مالی می شود

رئیس دانشگاه گیلان: مشارکت دانشجویان در تولیدات علمی و پژوهشی حمایت مالی می شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 رئیس دانشگاه گیلان: مشارکت دانشجویان در تولیدات علمی و پژوهشی حمایت مالی می شود

رئیس دانشگاه گیلان گفت: مشارکت دانشجویان در تولیدات علمی و پژوهشی مورد حمایت مالی قرار می گیرد.             

به گزارش هنر گیلان به نقل از  روابط عمومی دانشگاه گیلان  احمد رضی اظهار داشت: با توجه به آئین نامه تشویق و پدیدآورندگان آثار پژوهشی، فناورانه و نوآورانه  مصوب هفتمین نشست عادی از دور چهارم هیات امنای دانشگاه گیلان، مشارکت دانشجویان در تولیدات علمی و پژوهشی مورد حمایت مالی قرار می گیرد.

وی افزود: بر این اساس، تاکنون ۵۰۰ فعالیت پژوهشی دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت که پس از تکمیل اطلاعات فردی توسط شخص، ۱۳۴ دانشجو مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان علاقمند به مشارکت در فعالیت‌ های پژوهشی دانشگاه می‌توانند ضمن هماهنگی با استاد راهنمای مربوطه، از مزایای این آئین‌ نامه بهره‌مند شوند.

دانشگاه گیلان با ۱۰ دانشکده و یک واحد پردیس و دو پژوهشکده( حوضه آبی دریای خزر و گیلان شناسی) با ۵۸۴ عضو هیات علمی،حدود ۱۷ هزار دانشجو ، به عنوان بزرگترین مراکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است و سالانه حدود چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو را در ۵۴۴ رشته – گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس و مجازی پذیرش می کند، این دانشگاه با اعضای اتحادیه دانشگاه های دولتی کشور های حاشیه دریای خزر ، برخی از دانشگاه های کشورهای جنوب شرق آسیا و اتحادیه اروپا ارتباطات علمی و تبادل استاد و دانشجو دارد.

 قرار گرفتن در جمع دانشگاه های برتر سه نظام بین المللی و رتبه بندی جهانی تایمز ،لیدن، شانگهای و دسته دانشگاه های یک درصد برتر دنیا و ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور جزئی از توانمندی های دانشگاه گیلان است.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید