تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برندگان مسابقه عکاسی من و کتابم در آستارا تجلیل شدند

برندگان مسابقه عکاسی من و کتابم در آستارا تجلیل شدند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برندگان مسابقه عکاسی من و کتابم در آستارا تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه عکاسی با تلفن همراه با عنوان (من و کتابم) در آستارا تجلیل شدند و آثار راه‌یافته به مرحله نهایی این رقابت فرهنگی، در قالب نمایشگاهی در معرض دید قرار گرفت.
 

به گزارش هنر گیلان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا روز سه شنبه در این آئین در کتابخانه پیامبر اعظم (ص) این شهرستان گفت: سازمان های مردم نهاد با ترغیب و تشویق مردم به کتاب، نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه دارند. 

سامان ساسانیان افزود: آستارا دارای ظرفیت های خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی است و مسابقات و نشست های کتابخوان باید به صورت جدی در کتابخانه ها، مدارس و مراکز دانشگاهی برگزار شود.

وی بیان کرد: برای گسترش فرهنگ کتابخوانی، به همکاری نهادهای تبلیغی و آموزشی نیاز است و باید خانواده ها نیز، همراه با مسئولان و تشکل ها در این زمینه فعالیت کنند. 

ساسانیان ادامه داد: آستارا از نظر تعداد سمن، جزو شهرستان های پیشرو و شاخص است و اداره ها و نهادهای دولتی با سازمان های مردم نهاد همکاری کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا هم گفت: مسابقه عکاسی من و کتابم با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و سمن پویندگان آرمان شهر برگزار شد و ۱۰۰ اثر در موضوعات کتابخانه‌های شخصی، تجربیات خوانش کتاب، خانواده کتابخوان، ایستگاه مطالعه، کتابخانه مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود.

آرزو عباس زاده افزود: آثار رامش انورزاده، آرمین نمازی و آرزو جوهری به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داد و ۱۴ اثر راه یافته به مرحله نهایی مسابقه، در نمایشگاهی در سالن مطالعه کتابخانه پیامبر اعظم (ص) به نمایش گذاشته شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از ۶۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۲ هزار عضو برخوردار است.

دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید