تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن: جوانان در هشت سال دفاع مقدس با سربلندی از آزمون بیرون آمدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن: جوانان در هشت سال دفاع مقدس با سربلندی از آزمون بیرون آمدند

Shokohi
Alireza
25 شهریور 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در دیدار با آزاده و جانباز فومنی گفت: جوانان در هشت سال دفاع مقدس با روحیه ایثار و شهادت طلبی در جنگی نابرابر با سربلندی از آزمون بیرون آمدند.                                                 

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، با توجه به مصوبات جلسات ایثار و شهادت، ریاست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با همراهی ریاست و کارشناس بنیاد شهید فومن، با آزاده و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس «محمدرضا شفاهی» با حضور در منزل وی واقع در دهستان رودپیش این شهرستان، دیدار کردند.

نیک انجام در حاشیه این دیدار گفت: جوانان با حضور خود در جبهه های حق عیه باطل و با روحیه شهادت طلبی و ایثار خود توانستند درجنگی نابرابر بایستند و با سربلندی از این آزمون بیرون بیایند.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: یکی از ارزشهای مهم بشری که از دیرباز مورد توجه ادیان و ملل مختلف قرار گرفته است، فرهنگ ایثار و شهادت است و در دفاع مقدس، منجر به رواج مفاهیم ارزشی از قبیل فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم به ویژه جوانان این مرز و بوم شد.

وی تصریح کرد: ایثار یعنی بذل کردن، دیگری را بر خود برتری دادن، نماد دیگر خواهی آدمیان که روح همنوع دوستی آنان را به نمایش می گذارد.


در این دیدار که با همراهی ریاست و کارشناس بنیاد شهید فومن همراه بود، با لوح تقدیر و هدیه نقدی از ایتارگر هشت سال دفاع مقدس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید