تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برای دومین سال متوالی؛ مسابقه عکاسی «پاییز از نگاه من» در فومن برگزار می شود

برای دومین سال متوالی؛ مسابقه عکاسی «پاییز از نگاه من» در فومن برگزار می شود

Shokohi
Alireza
26 آبان 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره «شکوه پرواز چیکا» برای دومین سال متوالی مسابقه عکاسی «پاییز از نگاه من» را در فومن برگزار می کند.                                                 

به گزارش هنر گیلان به نقل  از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت :مسابقه عکاسی با تلفن همراه «پاییز از نگاه من» برای دومین سال متوالی به همت موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره شکوه پرواز چیکا و با همکاری این اداره و شهرداری فومن برگزار و شرکت برای عموم در تمام رده‌های سنی آزاد است، افزود:موضوع عکاسی، جاذبه‌ها و زیبایی‌های طبیعی فصل پاییز است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه عکسبرداری الزاما باید با دوربین تلفن همراه انجام شود، گفت: شرکت کنندگان آثار خود را با ذکر نام عکاس به شماره 09118842427 از طریق فضای مجاز ارسال نمایند.

نیک‌انجام با بیان اینکه شکل عکسبرداری و چاپ آثار حتی‌المقدور افقی در نظر گرفته شود،تصریح کرد: هیچ‌گونه ویرایش بوسیله نرم‌افزارهای رایانه‌ای پذیرفته نخواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه از هر شرکت کننده حداکثر 3 اثر پذیرفنته می‌شود که تنها یک اثر در بخش برگزیدگان انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: آثار فاقد کیفیت یا مغایر با شرایط مندرج در فراخوان از بخش مسابقه حذف خواهد شد.

 رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، آخرین مهلت ارسال آثار را لغایت 25 آذرماه جاری دانست و اظهار کرد به 3 برگزیده جشنواره جوایز ارزنده همراه با تقدیس و لوح تقدیر اهداء دراختتامیه این مسابقه اهداء خواهد شد.

 این مسوول تصریح کرد: اختتامیه این مسابقه 30 آذرماه جاری در صورت صدور مجوز محدود با رعایت پروتکل های  بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در ساعت 15 عصر در سالن شهدای خدمتگزار برگزار خواهد شد.

 نیک انجام در پایان خاطر نشان کرد: از کلیه آثار رسیده به دبیرخانه، نمایشگاهی با عنوان «پاییز از نگاه من» به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید