تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تمایل به واگذاری مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری

تمایل به واگذاری مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 تمایل به واگذاری مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: آماده گسترش مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گیلان از طریق واگذاری بخشی از این فروشگاه ها به بخش فرهنگی غیر دولتی هستیم.

به گزارش هنر گیلان، فریدون واحدی روز شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دائمی و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گیلان در رشت با بیان اینکه نگاه و هدفمان توسعه کار فرهنگی است، افرود: رویکردمان اینست که مراکز عرضه محصولات فرهنگی مان را در کشور توسعه دهیم.
وی اظهار کرد: معتقدیم که باید در اکثر شهرهایمان و نقطه به نقطه فروشگاه ها و نمایشگاه های دائمی عرضه محصولات را دایر کنیم.
وی تعداد این فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در کشور 100 فروشگاه عنوان و بیان کرد: تلاش می کنیم که با یک تفاهم خوب و قرارداد آنها را به کسانی که در حوزه های دیگر فرهنگی آمادگی دارند، واگذار کنیم.
واحدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش واحدهای عرضه تولیدات کانون در نقطه نقطه کشور ،تصریح کرد: درصدد هستیم که این یکصد فروشگاه را به 700 واحد عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کشور برسانیم.
وی گفت: در حال حاضر فروشگاه ها و نمایشگاه های دائمی عرضه محصولات کانون اندک است؛ از اینرو ، باید این امکان را فراهم کنیم ، بخشی از محصولات را از طریق فروشگاه های کانون و بخشی را از طریق بخش فرهنگی غیردولتی عرضه کنیم.
وی تصریح کرد: آمادگی داریم که بخش فرهنگی غیردولتی از محل تخفیف و واگذاری این محصولات را عرضه کند.
واحدی با اشاره به تخفیف های پیش بینی شده برای عرضه این محصولات برای جامعه هدف گفت: این تخفیف ها از قبل هم بوده و اکنون تقویتش کرده ایم.
وی گفت: قیمت تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه های دائمی و فروشگاه های عرضه این کانون کمتر از عرضه آن توسط فروشندگان بخش فرهنگی که این محصولات را به فروش می رسانند، است.
وی تصریح کرد: علاوه براین تخفیف، تخفیفی هم برای خانواده ها و مدارس پیش بینی شده است.
واحدی گفت: از سال آینده نصب لیست قیمت محصولات و تخفیف آن را برای مخاطبان و متقاضیان در فروشگاه هایمان اجباری خواهیم کرد تا مشتریان بدانند که هدف از عرضه این محصولات توسعه کارفرهنگیست .
وی با بیان اینکه نگاه مان اقتصادی صرف نیست ، بلکه نگاه فرهنگی همراه با تولید برگشت پذیر است، تصریح کرد: فکرمان اینست که مردم با هزینه کمتر، کالای فرهنگی را دریافت کنند.
نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از 50 سال در گیلان، دیروز (شنبه) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.
این فروشگاه در حال حاضر 500 عنوان و از هر عنوان بیش از 30 جلد کتاب دارد. /ایرنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید