تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا خبر داد: برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در ۴۰ کانون مساجد صومعه سرا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا خبر داد: برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در ۴۰ کانون مساجد صومعه سرا

Shokohi
Alireza
10 خرداد 1400
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: در بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.                

به گزارش هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نورالله صفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به منظور برگزاری باشکوه سی‌ودومین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره امام برنامه‌های مختلفی برای این ایام تدارک دیده شده است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: مراسم سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در بیش از 40 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان، مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود گفت: برگزاری عصری با شعر با عنوان «سوگ آفتاب» و نشر اندیشه‌های امام راحل در فضای مجازی و پایگاه‌های خبری تحلیلی از دیگر برنامه‌های این اداره است.

 

صفرپور با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را با تکیه به خداوند و به پشتوانه مکتب اسلام و مردم مسلمان ایران رقم زد تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی بودند که همه عمر شریف و با برکت خود را صرف اعتلای دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) صرف کرد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این ایام باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد و فضای مجازی برای روشنگری و تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) حداکثر استفاده شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید