تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » بانوی گیلانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم تقدیر شد

بانوی گیلانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم تقدیر شد

Shokohi
Alireza
28 اردیبهشت 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 بانوی گیلانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم تقدیر شد

خدیجه سلگی از فعالان قرآنی استان گیلان در هفتمین همایش بین المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی، همزمان با سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران تقدیر شد.
 به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هفتمین همایش بین المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی، همزمان با سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، صبح یکشنبه ٢٦ اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی «قدس سره» تهران برگزار شد.

در این مراسم از «خدیجه سلگی» از بانوان فعال قرآنی استان گیلان و مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت جابربن عبداله انصاری رشت تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از لوح تقدیر این بانوی گیلانی که توسط معصومه فرزانه دبیر همایش مذکور صادر شده، آمده است: سپاس خداوندی را که عالی ترین معارف گنجینه غیب را همراه با آهنگی روح نواز به عالمیان هدیه می کند تا سیر و سلوک الهی بندگان مسیر درست خود را بپیماید. اینک که برای هفتمین سال متوالی همزمان با سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم توفیق میزبانی و تکریم و تجلیل از بانوان فعال در عرصه های قرآنی را داریم حضورتان را گرامی و مقدمتان را ارج می نهیم.

همچنین در لوح دیگری که توسط علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صادر شده، آمده است: قرآن، کوثری حیات بخش، روشنگر دل ها و شفابخش قلوب است. قرآن، این معجزه جاوید آخرین پیامبر خدا «صلی الله علیه واله» کتاب عرفان است و معرفت و حکمت و خلوص و منشور هدایت. خدای مهربان را شاکریم که قطره ای از دریای بیکران و پربرکت قرآن کریم را شامل حالمان کرد تا گامی هر چند در جهت ترویج انس با قرآن برداریم. و اینک در هفتمین سال متوالی برگزاری «همایش بین المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی» افتخار داریم تا از سرکار عالی به عنوان «بانوی فعال قرآنی جهان اسلام» تقدیر به عمل آوریم. به شکرانه این توفیق و به پاس قدردانی از زحمات شما این لوح به همراه خالصانه ترین دعاها تقدیمتان می گردد. باشد که در روز واپسین قرآن دست گیر همه مان باشد.

[بانوی گیلانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم تقدیر شد 2]     [بانوی گیلانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم تقدیر شد 1]

استان گیلان دارای ٢٨ موسسه قرآن و عترت تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از این میان، ٩ موسسه در مرکز استان (رشت) فعالیت می کنند.

شایان ذکر است؛ سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، از ٢٢ لغایت ٢٨ اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی «قدس سره» تهران برگزار می شود.
 
 بانوی گیلانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم تقدیر شد  بانوی گیلانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم تقدیر شد
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید