تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » انتشار کتاب اشتباه بزرگ برای تشویق فرهنگ بازیافت زباله در کلانشهررشت

انتشار کتاب اشتباه بزرگ برای تشویق فرهنگ بازیافت زباله در کلانشهررشت

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 انتشار کتاب اشتباه بزرگ برای تشویق فرهنگ بازیافت زباله در کلانشهررشت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت از انتشار کتاب داستان طنز مصور با عنوان اشتباه بزرگ برای کمک به ترغیب و تشویق فرهنگ بازیافت زباله در بین شهروندان این کلانشهر خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، مرتضی عاطفی افزود: در ادامه فرهنگ سازی برای توجه به مشکلات محیط زیستی ناشی از زباله و دستیابی به شهری پاک، استفاده از زبان هنر در اولویت برنامه های آموزشی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت قرار دارد.‌‌
وی اظهار داشت: در همین راستا‌ سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر رشت برای تشویق همه شهروندان به مشارکت در تفکیک زباله از مبدا و تولید زباله کمتر از زبان فاخر هنر، داستان و نقاشی کمک گرفته است.
وی با اشاره به انتشار کتاب (اشتباه بزرگ) خاطر نشان کرد: ‌داریوش رمضانی با حمایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت داستان مصوری به نام اشتباه بزرگ را نوشته و نقاشی کرده است.
عاطفی یادآور شد: در این کتاب به موضوعاتی مانند ساعت بیرون گذاشتن زباله و تفکیک زباله از مبدا و رفتارهای غلط برخی شهروندان به زبان طنز اشاره شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر رشت با بیان این که زبان گیلکی در این کتاب نقش پررنگی دارد، خاطر نشان کرد: انتشار کتابی با این شکل و محتوا برای اولین بار توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت‌ انجام شده است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید